Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

We zijn in de mode....

Gestart door Jovi_Hobbes, mei 04, 2007, 06:54:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Neej, tis meer de status die je kunt krijgen van een mooie auto die de man erin sexy-er maakt. Tis zelfs bewezen dat vrouwen vaak makkelijker vallen voor een man in een dure auto dan één in een roestbak... Status staat gelijk aan sexy blijkbaar. En daar zit dan wel weer een punt in. Als je mij een foto voorlegd met daarop twee qua uiterlijk gelijkwaardige mannen en dan één naast een grote Jaguar en één naar een peugeot 205...dan weet ik wel wie ik mee naar huis zou willen nemen!

petra1963

Ja, dat verband tussen 'status' en 'sexy' is mij ook wel eens opgevallen....
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Haha, waarschijnlijk kies ik dan dus voor de man zonder Jaguar!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik vind een roestbak ook wel leuk. Dan kan ik eindelijk eens proberen of airbrush ook wat voor mij is.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een jaguar kun je ook airbrushen, als je daarna maar wel heel hard weg kunt rennen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik was even vergeten dat ik hier met mensen te maken heb die veelal anders denken over de meeste dingen....tsja...

en ik denk als je mijn vriends jaguar onderspuit je een heeeeel groot probleem hebt! Dat is (naast mij natuurlijk) zijn grote liefde. Dus ja, moet je echt hard kunnen rennen. Ik durf niet eens in zijn auto te rijden...  :-\

Zonnekind

Het verband tussen sexy en status is makkelijk te verklaren. Een vrouw gaat instinctief op zoek naar goed zaad. We hebben een soort onbewust 6e zintuig die op zoek gaat naar de goede dingen in een man om er voor te zorgen dat onze kinderen die goede eigenschappen dan ook gaan krijgen. Vaak gaat dit over uiterlijke kenmerken maar status is uiteindelijk ook belangrijk. Dat kan geld opbrengen voor de kinderen en een man die veel geld heeft, heeft waarschijnlijk ook goede eigenschappen waardoor hij aan geld kan komen dus die mag hij ook aan de kinderen doorgeven...
Snappie? :D

Ps: Viper vindt vooral het geluid van auto's sexy
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Heel helder, Zonnekind !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 13, 2007, 07:05:13 PM
Een jaguar kun je ook airbrushen, als je daarna maar wel heel hard weg kunt rennen  :D

Ik kan sneller fietsen, denk ik.  :D

Dat klopt wel Zonnekind, maar dan moet je dat soort zaken wel belangrijk vinden. Ik denk dat een jaguar bij mij ook de associatie oproept van iemand die druk bezet is en weinig vrijheid heeft. Hij heeft zich omringt met dure dingen en moet daardoor wel werken (waarschijnlijk veel). Terwijl iemand met een roestbak waarschijnlijk meer van zijn vrijheid geniet, hij kan zijn materiele omgeving makkelijker achter zich laten. Hij heeft niet veel geld nodig om in zijn behoeftes te voorzien.

(een ander verhaal is natuurlijk de rijke man die alles geerfd heeft en de arme man die keihard moet werken om maar wat brood op de plank te krijgen...)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben bang dat ik iemand met een Jaguar een patser zou vinden, en een geld beluste aso. ( he, wat een vooroordelen nou weer  :-[ :-\ ) En daarom sowieso afstand zou houden. En ik val niet op bezit, of geld. Denk eerder snel: nou, dat vind ik nou ook weer helemaal niet nodig..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Als ik alleen twee plaatjes had zou ik niet meteen op de man met de jaguar afgaan omdat ik op totaal andere dingen let, maar dat betekent niet dat ik niet alsnog voor de man met de jaguar zou kunnen kiezen. Maar goed, dit toont alleen maar weer aan dat je geen conclusies moet trekken uit plaatjes en dat je mensen toch echt eerst moet leren kennen voordat je een mening over ze mag vormen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja precies! Innerlijk is uiteindelijk toch belangrijker. Mijn punt was meer dat stel je hebt dezelfde man maar je kunt hem met geld of zonder kiezen... nou dan is de keus ook snel gemaakt. En wat Zonnekind al zei. Je bent toch bezig met de goede genen en eigenschappen in een man zoeken.
En om even de vooroordelen te ontkrachtten. Mijn vriend rijdt ook Jaguar. En om nou te zeggen dat het een op geld beluste patser is? Neej absoluut niet. En hij heeft tijd zat voor mij. dussuh... ;) En hij wil later huisman worden! Hoezo te veel tijd met zijn werk bezig... Haha!

Ereinion

Uitzonderingen bevestigen de regel  ;)

Citaat van: Pinky op mei 22, 2007, 08:03:43 AM
Ja precies! Innerlijk is uiteindelijk toch belangrijker. Mijn punt was meer dat stel je hebt dezelfde man maar je kunt hem met geld of zonder kiezen... nou dan is de keus ook snel gemaakt.

Daar zit dan ook wel weer wat in.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.