Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Citaat van: Fricai op februari 14, 2011, 09:40:40 AM
Citaat van: Sismo op februari 13, 2011, 10:58:47 PMOmdat de afstand stuur<----->grond groter is?

Right, ik snap 'm nog steeds niet. Maakt met een as niet uit waar je eraan draait.
Ik weet het eigenlijk ook niet precies, maar er zal toch een reden zijn dat het stuur van een mountainbike laag zit? (zou het alleen aerodynamische redenen hebben?)
@Mannetje: weet jij het?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Als ik hard wil fietsen, ga ik vanzelf al meer voorovergebogen zitten. Misschien is het daarom handiger dat je stuur laag zit, omdat het de bedoeling van een mountainbike is dat je hard gaat?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Citaat van: Sismo op februari 14, 2011, 12:03:58 PM
Ik weet het eigenlijk ook niet precies, maar er zal toch een reden zijn dat het stuur van een mountainbike laag zit? (zou het alleen aerodynamische redenen hebben?)
Ik weet het niet precies maar ik kan me twee dingen voorstellen:
1) Zoals je zelf al aangeeft, je zit lager, hebt dus een lagere luchtweerstand en kan je harder
2) Doordat je meer naar voren leunt komt er een grotere druk op je voorwiel, zeker in een zachte ondergrond (waar zo'n fiets ook voor gemaakt is) kan dat helpen de boel bestuurbaar te houden doordat je je voorwiel door de zachte bovenlaag heen drukt en dus op een hardere ondergrond terecht komt

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Mannetje

Ik heb ook geen aanvullingen. Ik zou voor je eigen rustig bekijken welke afstelling het prettigst is.

Sismo

Hé Mannetje, je bent er weer. Op vakantie geweest?
Ik moet nog even langs de fietsenmaker, ik krijg het stuur zelf niet hoger....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Ja, ik was er hier even goed klaar mee  >:(. Helemaal afmelden vond ik toch te ver gaan. Dus ik heb me even op andere forums gericht.

Dutchamoeba


Sismo

Citaat van: Mannetje op februari 28, 2011, 11:51:52 PM
Ja, ik was er hier even goed klaar mee  >:(. Helemaal afmelden vond ik toch te ver gaan. Dus ik heb me even op andere forums gericht.
???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Doordat ik hier al wat langer kom, weet ik als ik wat onderwerpen wat diepgaander wil gaan doorspitten, er een hoop commotie zal ontstaan.
Hier bijvoorbeeld: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2821.msg120000#new
Als ik op dit onderwerp gas ga geven, dat kunnen sommige mensen hier niet aan. Aseksueel is een heilig woord voor sommige. O wee als je daar aankomt.
Ik ben nogal direct  ;D en dat wordt niet altijd gewaardeerd. En op slot moet je jezelf zo op de rem trappen, wat dan wat frustraties oplevert.







Sismo

Ik had het onderwerp niet gevolgd, dus ik heb een stuk teruggelezen, maar eerlijk gezegd snap ik 'm ook niet zo, Mannetje.... Het lijkt gewoon een dicussie, het is toch niet zo dat jij per definitie gelijk hebt? Een discussie bestaat juist uit verschillende meningen en ieder mag die toch uiten? (of het zoveel zin heeft om te discussieren over wie zich wel en wie zich niet aseksueel mag noemen, vraag ik me af, maargoed...).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ik begrijp het wel. Als ik de definitie zou moeten hanteren die Fricai gebruikt, zou ik nooit een aseksueel geweest zijn terwijl ik me absoluut wel zo voelde. Ik voel me echt aangevallen en ik kan perfect begrijpen dat je je hier kwaad in kan maken.
Bij mij blijft dit ook wat door mijn kop spoken. Maar ik ga hier niet weg, ik weet al dat dit forum te verslavend blijft :D

Blijf maar hier Mannetje, het is hier nog zo slecht niet :P
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Laten we het er maar op houden dat ik mijn dag niet had bij het plaatsen van het bericht.
Maar ik zal de gaskraan gewoon zijn gang laten gaan.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Mannetje op maart 01, 2011, 11:53:19 PM
Aseksueel is een heilig woord voor sommige. O wee als je daar aankomt.

Het is hier natuurlijk ook een forum voor aseksuelen...

Maar ik heb die hele discussie ondertussen afgesplitst en er nog iets aan toegevoegd. Volgens mij is het helemaal niet zo dat iemand een ander probeert aan te vallen. Eerder dat mensen verschillende ideeën bij een woord hebben. Maar laten we er vooral in dat onderwerp over verder gaan: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2833.msg119926#msg119926
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Bonnie

Ik ben trots op mezelf, omdat ik steeds beter voor mijn mening kan uitkomen :klap:. En dat ik steeds minder ga piekeren of iedereen mij wel mag of raar vind.
schenk nooit je hart volledig weg, want al het mooie is slechts een korte heerlijke droom