Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op juni 07, 2007, 10:53:43 AM
Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteren met Viper ben meegereden zonder te hyperventilleren in de auto.

Wat goed, Zonnekind !  :klap: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

 :D Ik heb er wel de homeopatische druppeltjes bijgenomen maar dat maakt niet uit he ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Zo lang je niet knock out naast Viper in de auto zat, heb je het zelf gedaan!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Zonnekind op juni 07, 2007, 11:29:54 PM
:D Ik heb er wel de homeopatische druppeltjes bijgenomen maar dat maakt niet uit he ::)

Nee hoor, dat maakt niet uit. You did it !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Ik ben trots op mezelf omdat ik gisteravond schaamteloos heb zitten flirten via msn, met een vriend die ik al erg lang niet meer in real life heb gezien, maar eens in de zoveel tijd via msn spreek. Sterker nog: we hebben een date afgesproken. Sterker nog: ik ga 'm van tevoren mailen dat ik aseksueel ben en dat hij vooral niets hoeft te verwachten op dat gebied. Ik heb al vaker geprobeerd er mee te wachten tot het wat serieuzer word, maar dan ben ik de hele tijd zenuwachtig of hij nu misschien iets gaat proberen. Dus ik ga er vol tegenaan ;D. En ik heb weinig te verliezen, want we zijn pas aan het begin!

Ik houd jullie op de hoogte ;D.

Sismo

Wat spannend! Ik duim voor je dat hij goed reageert!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

  :cake:  :cake:  :cake: voor Zonnekind, Pinky en Tempesta!
Succes Tempesta!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

#69
Wow Tempesta,
Veel sterkte, succes en plezier met je date ! En moedig dat je die vriend al tevoren mailt over je asexualiteit !

En: je hebt een bijzondere avatar ! Is het een fantasiebeeld van de oppervlakte van de planeet Venus ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


pinky

Ja ik ga ook voor je duimen! Geniet er tussendoor ook een beetje van!  ;)

Tempesta

Dank jullie wel allemaal!

Citaat van: peter1963 op juni 09, 2007, 09:21:11 PM
En: je hebt een bijzondere avatar ! Is het een fantasiebeeld van de oppervlakte van de planeet Venus ?

:klap:

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Zo, ik heb gemaild!!

Wow, dat was helemaal niet eng, eigenlijk alleen maar spannend. Tot ik natuurlijk  :banghead: of  :geezer: ga doen als hij terugmailt dat 'ie nu net zo'n zin had om eens even flink het bed in te duiken met me...
Nope, het blijft spannend ;D.