Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Bonnie

schenk nooit je hart volledig weg, want al het mooie is slechts een korte heerlijke droom

AceVentura

 :klap: Dat soort vaardigheden kunnen nooit kwaad  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Appelsien

Je mag daar terecht trots op zijn!  ;)

pinky

 :knuffel: omdat dat echt knap is, om dat te doen.

Mannetje

Je bent goed op weg. Heel positief dat je aan eigen groei werkt!

Mannetje


Ienepien

Lzs (ik kort het maar even af  :P): Eerlijkhied is een hele goede eigenschap.
Maar soms kan je eerlijkheid wel eens niet zo goed overkomen bij de 'rest van de wereld'.

Beter is het om dit soort gevallen wat oppervlakkig te blijven.
Ik weet ervan, dat iedereen over je heen kan vallen.
Het is mij hier ook wel eens gebeurd.

Laat je er niet van weerhouden om mee te blijven posten.
Over de posten die aseksueel gerelateerd zijn, ben je (volgens mij) een welkome aanwinst.
Dus blijf je? :handschudden:

Verder ontopic ;D Ik ben trots op mezelf, dat ik zo ongeveer zonder jullie kan. :cheerleader:  (maar nog niet helemaal ;))

Ereinion

Mensen kunnen op heel veel dingen trots zijn. Van iets kleins als een zonnebril (waar diegene misschien wel heel lang voor heeft moet werken, bij wijze van spreken) tot een mooie karaktereigenschap. Gun een ander die trots en zoek in jezelf en om je heen dingen waar je trots op bent. Daar wordt de wereld een heel stuk mooier van. In dit topic vind je allerlei voorbeelden waar mensen trots op zijn. Het is niet netjes om als buitenstaander een oordeel te vellen over de trots van een ander en die tussen de regels door als minderwaardig te bestempelen.

Het is ook niet goed om je te schamen voor de dingen waar je trots op bent, natuurlijk. Daarom is dit topic er ook. Lees de eerste postjes er nog maar eens op na. We vonden het lastig om onze goede kanten te benoemen, maar we deden het toch.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ai, heb ik iets gemist? Ik had hier gisteren toch een applausje neergezet voor alles wat liefdezonderseks heeft bereikt?

Echt, trek je niets aan van mensen die het niet met je eens zijn als je er toch niets mee kunt. Je moet doen wat voor jou goed voelt en daar achter staan. Als jij trots bent op jezelf dan is dat alleen maar goed. Wat anderen er ook van zeggen. Laat die trots niet overvloeien in schaamte door het commentaar van een ander. Dan geef je de ander veel te veel macht. En dat zou jammer zijn. So shout out that you are proud!

Jovi_Hobbes

@Pinky. Liefdezonderseks had eerst een bericht geplaatst met een mooie lijst dingen waar hij trots op was. Daar hebben meerdere mensen met applausjes etc. op gereageerd, maar hij heeft later zelf het bericht verwijderd. Ik heb daarom de reacties erop ook maar verwijderd want die sloegen nu nergens meer op.

@Liefdezonderseks: ik snap je bericht niet helemaal. Bedoel je nu dat je het gevoel hebt dat je werd uitgelachen om je eerdere lijst? Dat was namelijk totaal niet het geval.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Dank voor de uitleg. Ik ben blij dat mijn berichtjes niet zomaar spoorloos verdwijnen! ;)

Maar ja, we weten niet wat er allemaal in bijvoorbeeld privé berichten gebeurt of in de omgeving. Dat is dan wat ik nog kan bedenken maar ik hoop het niet. Dat zou wel heel erg zijn.

Jovi_Hobbes

Dat hoop ik ook niet en ik denk toch niet dat er hier mensen anderen gaan lastigvallen via PM. Maar mocht dat ooit gebeuren dan kan iedereen ook daarvoor altijd bij een van de admins terecht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Vanaf nu gaat dit topic weer alleen over de dingen waar we trots op zijn.

Het lijstje van Liefde Zonder Seks heb ik in het laatste bericht van hem gekopieerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.