Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Intel

Ik ben trots op me zelf, dat ik iedereen die raar tegen me doet links laat liggen.
Maar ben pas helemaal trots als ik ook eens na ruim 10 jaar, 1 goede vriend mag hebben, door misschien dit forum.

Silver

ik ben trots op mezelf dat ik super goede reflexen heb en een heel erg goed imuunsysteem....en schone spieren...ook al ben ik vrouw :p
*I am the one and only me! :p*

Willem

Citaat van: Silver op juli 22, 2016, 10:07:03 PM
ik ben trots op mezelf dat ik super goede reflexen heb en een heel erg goed imuunsysteem....en schone spieren...ook al ben ik vrouw :p
Ik ben direct méé trots op jou !  :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ace89

Ik mijn PhD thesis heb ingeleverd!! Ondanks overspannenheid en andere tegenslagen. Taart voor iedereen!  :cake: :cake: :cake:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Empo


Happy

Goed gedaan! Ik hoop dat je geniet van je prestatie  :cake: :cake: :cake:.

AceVentura

Gefeliciteerd Nikkinda, daar heb je  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: mee verdient  :cheerleader:

Ik heb jullie berichten wel even aan het "echte" topic gekoppeld, ze stonden in een afdwaaltopic wat afgesplitst was.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb gisteren een bijzondere dag gehad, en om te begrijpen waarom die dag zie bijzonder was neem ik jullie mee terug naar 2016.

In 2016, ook zo rond deze tijd van het jaar, maakte ik voor het eerst kennis met NLP, een methodiek voor communicatie, persoonlijke groei en ontwikkeling. De training had een doorlooptijd van 5 maanden, met elke maand een aantal dagen training. Die methodiek heeft me zó gegrepen dat ik al snel een doel voor ogen had: Ik wil van NLP m'n werk maken. Dat bekend: Trainer en Coach worden. En dat is nogal een stap van waar ik op daf moment was: Techneut, diep in de IT, en mensen en emoties waren maar moeilijke dingen.

Mijn doel achterna lopend is er een hoop gebeurd. Ik ben gevallen en weer opgestaan, heb mijn echte zelf gevonden, heb daarmee mijn zelfvertrouwen terug gekregen, ben meer en meer naar m'n gevoel gaan luisteren. Dat alles ging met hoge pieken en diepe dalen. Het is een zeer waardevolle reis geweest die, al zou ik mijn doel nooit halen, mij enorm veel opgeleverd heeft.

Afgelopen 3 dagen zijn alle puzzelstukjes voor mij op z'n plek gevallen. Het was het laatste deel van m'n training tot NLP Trainer. Het is een belangrijke stap naar mijn uiteindelijke doel, een stap die mij nu toestaat om mezelf NLP Trainer te noemen, een stap waarmee ik heb laten zien dat het mogelijk is om van hard-core techneut te veranderen in een mensen-mens, en daar ben ik tros op.
Het is twee jaar hard werken geweest, but i aced it  ;D

En omdat ik nu in een enorm lekkere positieve bui ben,  :cake: voor iedereen op het forum:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dat is een heel mooie ontwikkeling die je hebt doorgemaakt, eigenlijk vooral in het jezelf worden. Het mooiste wat een mens kan worden, tenslotte. :D
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Op je zoektocht die 'levensweg' heet, heb je je hart gevolgd en dat heeft je veel gebracht. Dat is mooi om te zien. Heel mooi.
Veel geluk, Ace!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble

Anders goed is ook goed

TriMimi

Vanaf 2016 heb ik grote stappen gezet in mijn persoonlijke ontwikkeling en zelfvertrouwen. WARNING: rocky road with huge ups and downs ahead!

Begonnen met regelmatig een rondje hardlopen om energie kwijt te raken, ben ik langzaam naar triathlon gegroeid. Een probleempje waar ik in het najaar 2016 tegenaan liep was mijn zwemangst. Zwemlessen genomen en anderhalf jaar later was ik helemaal 'watervrij' en niet meer bang.  :D

Op kerst 2016 kreeg ik een langdurige kuitblessure waardoor ik de marathon van Rotterdam in 2017 moest afschrijven. Vanaf het najaar van 2017 nam ik twee coaches in de armen die mij dit jaar succesvol naar de marathon van Rotterdam hebben gebracht. :D

Dit jaar liep ik tegen een enorm dieptepunt aan. Ik debuteerde in juli op de halve triathlon (1,9km zwemmen, 92km fietsen en 21,1km hardlopen) in Klazienaveen, maar er zat een strakke tijdslimiet op. Ik was niet helemaal fit en het was erg warm die dag. Ik liet mij mentaal compleet gek maken door die tijdslimiet, waardoor ik alle waarschuwingssignalen van mijn lichaam niet opmerkte. Niet meer zweten terwijl je met 28 graden je suf trapt op de fiets, tijdens het lopen niet onder de koude douches door willen lopen omdat je dan letterlijk een koude shock krijgt. AL het eten en drinken onderweg aannemen, elke meter zonder was een meter te veel.
En dan, na 5km lopen ging het lichtje uit. Ik was ingestort, ik had letterlijk geen energie meer en was oververhit geraakt. Aan de vloeistoffen gelegd en omdat ik nauwelijks reageerde voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebracht. 6 a 7 uur later was ik genoeg bijgekomen om in de auto naar huis vervoerd te worden. Daarna duurde het lang om te herstellen en maakte ik mij zorgen om mijn andere halve triathlon in september in Almere.
M'n coaches hebben mij erg goed gesteund in die periode en hebben mij overgehaald om gewoon aan de wedstrijd in Almere mee te doen. Een strak voedingsplan en raceplan zou herhaling van Klazienaveen moeten voorkomen. En dat is gebeurd. Op 8 september 2018 liep ik 7 uur (en 15sec) na de start over de finish lijn. Het besef dat het nu wel gelukt was en dat ik de wedstrijd in Klazienaveen definitief achter mij kon laten heeft mij een enorm trots gevoel gegeven.

Ik wil maar meegeven, wij kunnen zo veel meer dan wij vaak denken. En als je dat ontdekt, dat is echt geweldig!

(ik kom er helaas niet uit hoe ik foto's toe kan voegen... En dat terwijl ik een mooie foto van mijn wedstrijd heb die alles zegt)

Koffie

Ik plaats altijd foto's door ze te uploaden bij Imgur (er zijn ook andere opties) en dan de link naar de foto in een forum te plakken. Je moet dan even kijken welke link de afbeelding hier direct weergeeft.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Wat een mooi verhaal TriMimi. Je bent ver gegaan, en je bent daarmee ook ver gekomen.
Als je de juiste omstandigheden creëert kan je inderdaad heel erg veel  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler