Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mannetje

Oh, ik heb niet eens naar de titel van het onderwerp gekeken  :D
Ik zocht een berichtje in een onderwerp waar ik het laatste postje had gedaan. Kon ik gelijk wat oude onderwerpen nieuw leven in blazen.

Het heeft Jovi nu ieder geval een lekker gebakje opgeleverd. Wat een mazzel. Daar mag ze trots op zijn  :D

pinky


Ienepien

Ik denk, omdat zijn rode shirt weer eens lekker gewassen is. :schater:

Mannetje

Citaat van: Pinkeltje op september 20, 2010, 12:57:36 PM
@ Mannetje... en daar ben te trots op? :P
Citaat van: Pinkeltje op september 20, 2010, 06:42:36 PM
En waarom bij jij trots op jezelf?
Ik ben trots op mijzelf, omdat ik geen spelfouten maak  :P  :schater: :schater: :schater:

pinky

Haha! Ach ja... ik ben er trots op dat ik in elk geval zie wat die spelfouten zijn!

Sismo

Trots, omdat.....ik net zelf een fietscomputertje heb geinstalleerd op mijn mountainbike en als ik dat goed gedaan heb, heb ik daarna ruim 22 km gefietst! (ik krijg wel een zere nek... :-\)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :klap:
Misschien staat je stuur niet goed waardoor je te verkrampt zit?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Ereinion

Fietscomputers zijn leuk! Volgens de mijne was mijn topsnelheid meer dan 50 kilometer per uur. Ik denk dat iemand heel hard aan mijn voorwiel heeft gedraaid.  :schater:

Ik heb in het afgelopen half jaar trouwens meer dan 1500 kilometer gefietst. Daar ben ik wel trots op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Ereinion op februari 13, 2011, 06:39:35 PM
Fietscomputers zijn leuk! Volgens de mijne was mijn topsnelheid meer dan 50 kilometer per uur. Ik denk dat iemand heel hard aan mijn voorwiel heeft gedraaid.  :schater:

Ik heb in het afgelopen half jaar trouwens meer dan 1500 kilometer gefietst. Daar ben ik wel trots op.

50 km is wel héél hard!  :schater: Mijn topsnelheid van vandaag is 33.0 km (àls ik die computer goed heb ingesteld.... ;D)
Ik ga proberen je in te halen!

Maar wat ik dus niet fijn vind, is dat het stuur zo laag is, daarom heb ik volgens mij last van mijn nek....maar als het hoger staat, gaat het effect weg van makkelijk kunnen sturen, vrees ik?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Citaat van: Ereinion op februari 13, 2011, 06:39:35 PM
Fietscomputers zijn leuk! Volgens de mijne was mijn topsnelheid meer dan 50 kilometer per uur. Ik denk dat iemand heel hard aan mijn voorwiel heeft gedraaid.  :schater:

Kan wel bergaf. (Of de NL variant heuvelaf :P)

CiteerMaar wat ik dus niet fijn vind, is dat het stuur zo laag is, daarom heb ik volgens mij last van mijn nek....maar als het hoger staat, gaat het effect weg van makkelijk kunnen sturen, vrees ik?

Klinkt raar, waarom zou het moeilijk sturen als je 'm hoger zet?  ???

Sismo

Omdat de afstand stuur<----->grond groter is?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Sismo op februari 13, 2011, 01:56:33 PM
Trots, omdat.....ik net zelf een fietscomputertje heb geinstalleerd op mijn mountainbike en als ik dat goed gedaan heb, heb ik daarna ruim 22 km gefietst! (ik krijg wel een zere nek... :-\)

:klap: :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Fricai

Citaat van: Sismo op februari 13, 2011, 10:58:47 PMOmdat de afstand stuur<----->grond groter is?

Right, ik snap 'm nog steeds niet. Maakt met een as niet uit waar je eraan draait.

Ereinion

Citaat van: Fricai op februari 13, 2011, 10:47:15 PM
Citaat van: Ereinion op februari 13, 2011, 06:39:35 PM
Fietscomputers zijn leuk! Volgens de mijne was mijn topsnelheid meer dan 50 kilometer per uur. Ik denk dat iemand heel hard aan mijn voorwiel heeft gedraaid.  :schater:

Kan wel bergaf. (Of de NL variant heuvelaf :P)

Zulke heuvels ben ik nog niet tegengekomen met deze fiets.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.