Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Citeer(en terug )

En dát is nog het allerbeste!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ja super joh! Echt om trots op te zijn jah!  :cake:?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Een echte prestatie Zonnekind  :klap:

Citaat van: Stev op juni 23, 2007, 11:54:58 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 12, 2007, 07:45:06 PM
... je kunt beter iets proberen dat misschien niet lukt dan nooit ergens pogingen toe ondernemen.

Zo ver ben ik dus nog niet gekomen (laatste jaren dan...) Ja, en dat is dan weer iets waar ik niet echt trots op ben  :-\

Ik ben er zelf ook niet goed in hoor, maar ik probeer het wel en dat is al iets om een klein beetje trots op te zijn toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ja hoor! Als je het niet probeert, gaat het je nooit lukken! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik heb hardgelopen met mijn broer, terwijl we allebei geen zin hadden. En we moesten ook nog twee minuten langer dan de vorige keer!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

O  goed van je! Ik ben ook al een tijdje bezig. Hoe lang loop je (vast veel langer dan ik...)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

We hebben zo'n opbouwend schema, en we doen nu:
5 min hard, 2 min langzaam, 3 min hard, 2 minuten langzaam, 5 min hard, 2 min langzaam en weer 5 min hard. daarna lopen we rustig terug naar huis.
(of bedoel je hoe lang geleden ik ben begonnen met hardlopen)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Jeej...dan zou ik ook trots op mezelf zijn  :klap: Ik ben de laatste tijd erg onsportief... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nee, je hebt de vraag juist beantwoord  :klap:
Ik loop nu een kwartier (wel zonder tussenstops). Voor meer heb ik geen tijd. Op deze manier kan ik het twee of drie keer per week volhouden en ik moet zeggen dat het echt werkt voor je conditie (en je verliest er ook nog wat kilotjes door, dat was helemaal een bonus  :D )
Zo te zien ben jij aan het opbouwen naar een half uur, klopt dat?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nee, nog langer denk ik. Maar daar wil ik nog niet aan denken.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik vind hardlopen echt één van de minst leuke dingen.....doet zeer!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Eigenlijk vind ik het ook stom. Maar met mijn broer is dan wel weer leuk en anders heb ik na de zomerstop geen conditie meer.

Toen ik op de middelbare school zat moesten we altijd coopertest doen. Vreselijk vond ik dat, dus één keer ben ik gewoon gaan wandelen. De leraar was toen heel boos en dreigde mijn vader te bellen. Jammer dat hij dat niet gedaan heeft, want mijn vader zegt altijd dat ze van de gymzaal een groot magazijn moeten maken. (in die tijd was hij nog congierge)  :schater:

Moet ik al gaan splisten?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

CiteerMoet ik al gaan splisten?
Ben je gek? Niet doen!  ;D
De coopertest ja....nachtmerries heb ik daarvan.... :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-