Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Nee...

Ik ben eigenlijk ook alleen maar gaan hardlopen omdat ik geen tijd heb om echt een sport te gaan doen. Maar ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan ik had gedacht. Hardlopen is alleen best wel slecht voor je knieën en je enkels, dat is ook een reden waarom ik niet te lang achter elkaar loop.
De cooper test haalde ik vroeger op school nooit, maar nu zou ik het met gemak kunnen. Daar ben ik eigenlijk best wel trots op. (zie je, helemaal geen splitser nodig  ;) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

...dat is nou een duiveltje, Jovi!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


freakygirl

.... ik in 1 week tijd 3.4 kilo ben afgevallen  :klap: :klap: :klap: :klap:

Littleone

Ik ben trots op mijzelf omdat:

- ik het kind in mijzelf niet verloren heb
- omdat ik zoveel liefde heb te geven
- omdat ik mijn verstand gebruik maar altijd mijn hart (intuïtie) volg, los van wat anderen doen

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Citaat van: freakygirl op juli 21, 2007, 08:22:50 PM
.... ik in 1 week tijd 3.4 kilo ben afgevallen  :klap: :klap: :klap: :klap:


Hemeltje, heb jij een grooooote apothekersweegschaal?  De mijne haalt nog geen kilo nauwkeurigheid, hoor !   >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

freakygirl

Citaat van: Willem op juli 22, 2007, 05:40:44 AM
Citaat van: freakygirl op juli 21, 2007, 08:22:50 PM
.... ik in 1 week tijd 3.4 kilo ben afgevallen  :klap: :klap: :klap: :klap:


Hemeltje, heb jij een grooooote apothekersweegschaal?  De mijne haalt nog geen kilo nauwkeurigheid, hoor !   >:D


gewoon een digitale. was 19.99 eurotjes bij blokker een paar weken geleden  :rollol:

Sismo

Samen met een cliënt van me die van de huisarts moet afvallen, weeg ik me ook wekelijks op zo'n digitale. We houden dan een "wedstrijdje" (waarvan ik zorg dat zij het regelmatig wint, ter stimulatie) , die weegschaal is wel vreemd hoor. Als je drie jkeer achter elkaar erop gaat, kun je goed drie keer iets anders wegen.... ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mau

Ik ben trots op mezelf omdat
- ik creatief ben
- ik na een tijdje weer harp heb gespeeld vandaag.
- ik anderen help die problemen hebben en naar ze luister en help een oplossing te vinden.

Voor de rest weet ik het even niet  :)

petra1963

Nou, dat is toch al heel wat ?  :)

Verder: ik ga komende dinsdag voor een paar dagen naar een vriendin in Wallonië !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)