Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mau


Stev

Citaat van: Sismo op juli 11, 2007, 09:15:39 PM
Ik ben de laatste tijd erg onsportief... :-\

Ik ook (dus ben ik niet trots op mezelf...). In de vakantieperiode kun je bij ons in het zwembad geen baantjes zwemmen en in de camping was het zwembad nog geen meter diep  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Willem

Ik ben trots op mezelf omdat
- ik nog leef...

(Galgehumor)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Ik ben trots op mezelf omdat ik inmiddels al 5 van de 20 kilo ben afgevallen. Nog 15 te gaan...

Mau

Goedzo Pinky!

Ik ben trots omdat ik straks 2 vrienden van MSN in het echt ga ontmoeten, en ik heel bang ben voor real life mensencontact en ik het toch ga doen! We gaan lekker winkelen in Amsterdam.  :)

pinky

Ah, hoe is het gegaan? Wel goed van je!

Sismo

CiteerIk ben trots op mezelf omdat ik inmiddels al 5 van de 20 kilo ben afgevallen.
Wow!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja en nu beginnen mijn broeken losser te zitten, ik kan en jasje weer dicht doen, wat eerst net niet ging. Ik denk dat ik inmiddels al wel meer ben afgevallen, maar ik heb geen weegschaal. Dus ik moet even wachten tot ik weer bij mijn paps en mams ben...Maar die 5 kilo is in the pocket. Of eigenlijk, er juist uit!

Mau

Citaat van: Pinky op juli 26, 2007, 08:28:34 PM
Ah, hoe is het gegaan? Wel goed van je!

ja het was hartstikke leuk! Ik vond het heel gezellig. En aangezien we alledrie extreem gekleed waren (en op dezelfde stijl, alleen zij roze en ik groen) kregen we heel veel positieve commentaren en vroegen veel mensen of ze met ons op de foto mochten!  :schater:

Littleone

#130
CiteerEn aangezien we alledrie extreem gekleed waren (en op dezelfde stijl, alleen zij roze en ik groen) kregen we heel veel positieve commentaren en vroegen veel mensen of ze met ons op de foto mochten!
 

LEUK!! :klap:

pinky


petra1963

@ Pinky: goed zo ! Dat gaat goed !
@ Velvet Bat: leuk !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik ben trots op mezelf omdat....
ik eindelijk weer eens een dag fijn gewerkt heb, terwijl het best een heftige dag was.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Kijk, dat is lekker. Mag ook wel! Ik ben blij voor je. Ik hoop dat je nog heel veel van deze dagen hebt, totdat je je carriére switch maakt. Daarna werk je alleen nog maar superdagen natuurlijk ;)