Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Goed hoor! En fijn dat het ook kan!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Vooral doen, Ereinion !

Ik ben de afgelopen dagen naar een abdij van Benedictijner monniken geweest in Egmond. Heerlijk: stilte, rust meditatie..Ik was er begin jaren '90 al veel geweest, maar de afgelopen 12 jaar niet meer. Ik kon met een vriendin meerijden, die daar ook wel voor een paar dagen heen wilde. En ik heb het gedaan ! Ik ben trots op mezelf ! En ik ga vast weer !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Was het ook ! We hebben ook nog op het strand gewandeld, bij Egmond. Heerlijk. En het centrum van het dorpje Bergen  bezocht, heel mooi... Het was heerlijk om er even tussenuit te zijn, even weg van huis !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Zeker ! En om het klooster ligt een grote tuin, waar vanochtend een heerlijke herfstgeur hing !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dat klinkt ook erg goed. :klap:

Als ik nou helemaal niets kan verzinnen is dat misschien ook wel wat voor mij. Ik heb laatst ook een tijdje gewoon op een stoel gezeten en nagedacht. Heerlijk, dat doe ik normaal nooit. Maar er was daar geen muziek en de deuren konden niet van buiten geopend worden en ik had de enige sleutel bij me. Ik wist dat ik niet gestoord zou worden en er was daar niets interessants dat me af kon leiden. Toen kwam ik ook wel op wat goede ideeen en toen heb ik ook de knoop doorgehakt. 's Avonds kreeg ik nog het mailtje over mijn boek en er viel heel wat op z'n plek.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Zie je wel, het werkt ! En het was heerlijk onthaasten in het klooster !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :klap: wat stilte niet kan doen!
Ik heb vaak op vakantie dat ik knopen door kan hakken. Op enige afstand van mijn dagelijks leven, kan ik ineens anders tegen dingen aankijken. Een paar jaar geleden in China besloten dat ik ander werk ging zoeken en heb dat ook gedaan. Geen spijt van gehad.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Stilte werkt heel goed ! En nu ga ik in stilte naar bed ! Daag !  :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

En nu heb je voor de vakantie al wat veranderingen in gang gezet.

Welterusten, Peter!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Misschien nog wat knopen door te hakken? Ik zie wel!  :)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Citaat van: peter1963 op oktober 10, 2007, 10:35:28 PM
Zie je wel, het werkt ! En het was heerlijk onthaasten in het klooster !

mmmmmmmmmmmm
Ik kan je er één (*) aanraden, waar het onthaasten zo grondig is, dat je haast vergeet dat je er komt om te onthaasten !  :rollol:

(*) => klooster, dus
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner