Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Verroest... inderdaad... nooit opgemerkt... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


pinky

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag tijdens een therapiesessie met een andere therapeut de muziek aanzette en we daarna een half uur lang flink hebben gedanst en gefeest met z'n allen (ik, therapeut, alle verpleegsters en een aantal bewoners). Wat een beetje muziek al niet kan doen!

Ienepien

Jij maakt er meteen een vrolijke boel van, zeg. :D

pinky

Ja joh, therapie is toch bedoeld om weer vrolijk van te worden (uiteindelijk dan). Dit leek me wel een goed begin! Haha!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ook goede therapie voor jezelf, dus !  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


petra1963

Hartstikke goed ! Want dat kon je geloof ik zelf ook wel gebruiken na zoveel gedoe !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja zeker wel, alleen nu heb ik wel een stalker!  :-\ Oh dat past weer goed bij dit ondewerp. Er werkt een man op de afdeling. Lieve man, had ik leuk contact mee. Hij had wat verteld over zijn 24-jarige dochter, ik over mezelf nou ja, was gewoon gezellig. Dus hij mijn telefoonnummer gevraagd, zodat hij me eens wat leuke plekjes in SF kin laten zien. Nou dat leek me wel leuk, dus de telefoonnummers uitgewisseld, heb ik hem een fijn weekend gewenst en ben gegaan. 5 minuten later hing ie aan de telefoon of ik zin had om met hem naar het strand te gaan. NU. Nou neej dus en heb hem nogmaals een fijn weekend gewenst en gezegd dat we dinsdag dan wel praten. Later die avond belde die weer en gistermorgen nog een keer (niet opgenomen). Toen heb ik hem een sms gestuurd met offie me niet meer wilt bellen en dat we dinsdag wel praten (dan ben ik weer op het werk daar). Nou toen heeft ie nog een keer gebeld, maar ja, ik neem niet meer op. En dinsdag ga ik hem zeggen dat ie me niet meer moet bellen, omdat ik hem aardig vind en dat graag zo wilt houden. Kijken of dat helpt. Maar ben wel trots op mezelf dat ik hem dat sms-je heb gestuurd. Dat had ik vroeger toch niet snel gedaan. Dan had ik het genegeerd...

Willem

Citaat van: Pinky op oktober 13, 2007, 06:28:45 AM
Ja joh, therapie is toch bedoeld om weer vrolijk van te worden (uiteindelijk dan). Dit leek me wel een goed begin! Haha!

Ik ben er van overtuigd dat jij dat  ZONDER  studies ook al kon !   :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Je treft het wel met alles...raar dat die man zo hardnekkig is.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, nou heb je dit weer, zeg !  :-\ Wat een gedoe ! Maar je hebt het goed aangepakt, denk ik.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Nou ja, hij heeft vandaag niet meer gebeld. Hmm, niet te hard zeggen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het dinsdag gaat. Stiekum hoop ik dat ie ineens vrij heeft ofzo. Haha. Maar ja, moet toch wel weer recht te krijgen zijn. Ik moet nog een jaar met hem werken. Maar goed, ik blijf vol goede hoop dat alles hier ineens op rolletjes loopt op een ernstige vlaag van heimwee af en toe na dan. Maar, dat is logisch natuurlijk!

Ereinion

Wel een vreemde vent.  :-\

Maar dat dansen klonk effectief!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.