Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ienepien

Ik denk toch, dat je moet oppassen voor hem. Volgens mij heeft hij thuis problemen, of heeft ie geen vrouw, en omdat jij een luisterend oor voor hem had, en misschien wel op een zeer meelevende manier reageerde, is hij jou gaan idialiseren, en is waarschijnlijk verliefd op je geworden. Dit moet je meteen in de kiem smoren, voordat het erger wordt.  :o

Maar ik denk wel, dat je op een goede manier gereageerd hebt. :knuffel:

Willem

Het kan vanalles zijn. Een 'gewone' (ahum) One-Night-Stand jager, kan het ook zijn ...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Citaat van: Ienepien op oktober 14, 2007, 03:24:22 PM
Ik denk toch, dat je moet oppassen voor hem. Volgens mij heeft hij thuis problemen, of heeft ie geen vrouw, en omdat jij een luisterend oor voor hem had, en misschien wel op een zeer meelevende manier reageerde, is hij jou gaan idialiseren, en is waarschijnlijk verliefd op je geworden. Dit moet je meteen in de kiem smoren, voordat het erger wordt.  :o

Maar ik denk wel, dat je op een goede manier gereageerd hebt. :knuffel:

Mee eens !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ah joh, je weet het nooit. Ik kan meestal wel goed inschatten wat iemand wil. En ik dacht dat het bij hem echt gewoon leuk uitgaan was en dingen laten zien. Zeker nadat hij had verteld dat ik op zijn dochter leek. Die bleek achteraf dan een jaar ouder te zijn, stewardess en heel dun en ze heeft zwart haar (oke, waar is dan de vergelijking? In leeftijd?) Maar goed, denk dat ik er vandaar niets achter had gezocht. Maar ben inderdaad bang dat er meer aan de hand is. Maar goed, wil dus wel de relatie oke houden. Ik ben nog niet echt bang voor hem ofzo en zolang hij verder niets probeert kunnen we op het werk gewoon leuk met elkaar omgaan. Hij krijgt alleen geen prive dingen meer te horen!

Ienepien


Sismo

Succes morgen als je hem weer ziet!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Ik ben trots op mezelf omdat......ik vandaag twee mensen bij mij in de straat gevraagd heb om te poseren voor een opdracht van school. Ik vond dat best eng! Nu moet ik nog minstens 4 anderen fotograferen! (maar twee hebben al toegezegd, dus dat moet wel gaan lukken)  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


petra1963

 :klap:

@ Pinky: ja, probeer het vriendelijk, afstandelijk, beleefd te houden, met een ijzig koele onderstroom.. Kijken of dat werkt...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Sismo, ik ben ook trots op je.
Vandaag verontschuldigde hij zich dat hij van het weekend niet had gebeld. Heb gezegd dat ik het niet erg vond hoor, als ie niet meer zou bellen. En heb hem de rest van de dag een beetje genegeerd. Tot nu toe, heeft ie niet meer gebeld. Wat moet je met zo'n man!

Sismo

Je bent in ieder geval duidelijk geweest!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat denk ik ook!

@ Sismo: goed gedaan! Kun je tijdens je vakantie niet een paar reisgenoten op de foto zetten? Heb je er zo weer een aantal bij!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dat zal geen probleem zijn, maar het moeten mensen zijn die in mijn straat wonen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nou, dat weet toch niemand ?  ;D Een asielzoekersgezinnetje of twee of zo.... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Die zijn er al volop, de twee bovenwoningen boven mij zijn van vluchtelingenwerk! Er wonen steeds verschillende mensen in afwachting van een visum.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-