Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ik hou juist van mensen die voor geen meter deugen! Ik bedoel, als een meter je kan vertellen dat je moet deugen, lijkt me niet zo handig. Dus dat bewijst maar weer eens hoe super je bent!  ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

Logan, je bent te lief voor woorden en dan ook nog een knappe vent! Je was weer single zij je toch? He shit, ik ben al bezet. Nou ja, jammer, maar anders...

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Citaat van: Pinky op november 01, 2007, 06:10:11 AM
Logan, je bent te lief voor woorden en dan ook nog een knappe vent! Je was weer single zij je toch? He shit, ik ben al bezet. Nou ja, jammer, maar anders...

Nou ja.. ik hoop het niet voor je en je huidige relatie.. Maar anders: nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Tussen de lijntjes? Daar staat niks, hoor. Ik zie niks. :rollol:

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


pinky

Haha, ik ben nog nooit een domme eikel tegengekomen. Ook geen slimme trouwens. Wel gewone eikels. En het leuke daarvan is dat je er hele mooie dingen mee kan maken. Maar dom, neej, niemand is dom. Iedereen doet domme dingen. De één iets meer dan de ander. Misschien ben je de één. Maar dan nog, je bent niet dom. Jij bent hele andere dingen. Je bent humorvol, je bent slim, je bent gevoelig, je bent zorgzaam, je bent sociaal, je bent betrokken, je bent een goed persoon, je bent een schrijfkous (weet niet of je veel klets, maar schrijven kun je). Je hebt je hart op de goede plek. Dat is alles wat je bent! Maar dom hoort daar niet bij en eikel ook niet. Als je een eikel was geweest hadden je chromosomen lichtelijk anders in elkaar gezeten.
Trouwens, laat mijn vriend mijn vorige postje maar niet lezen. Haha!

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Tegen computerschermen praten is zoveel makkelijker dan in het echt  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien