Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky


petra1963

Ereinion schreef: < Ik heb het beest maar met zijn kop naar de muur gezet, zodat'ie stil was.>

:rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien

Wat doet ie? Praat ie je na of zo?

(lief van je voor dat meisje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Ienepien op november 13, 2007, 10:50:04 AM
Maar dat verkoopt toch niet? :schater:

Nee, maar toen ik er weg was heb ik hem weer omgedraaid. En hij staat precies op zo'n plekje dat hij hoi zegt tegen iedereen die de afdeling opkomt. Een collega van me zei al spontaan hoi terug en had daarna pas door dat het speelgoed was waar ze tegen praatte.  :schater:

Wat heb je je papegaai allemaal al geleerd, Logan?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

Haha, goed zo!

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag alweer een groep vol Alzheimers therapie heb gegeven en dat we vette lol hebben gehad. We hadden het over de vlooienmars! En we zijn toen gaan bedenken hoe vlooien marcheren. Nou, dat was erg grappig! En we hebben nog een liedje gezongen met z'n allen. Ik vond het eigenlijk niet zo goed gaan, maar een andere intern zij tegen mij dat ik het juist erg goed had gedaan! Dus nou ben ik toch wel een beetje trots op mezelf!

Sismo

CiteerWat een goed geheugen heb je toch 

Als een olifant!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Citaat van: Pinky op november 14, 2007, 04:58:53 AM
Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag alweer een groep vol Alzheimers therapie heb gegeven en dat we vette lol hebben gehad. We hadden het over de vlooienmars! En we zijn toen gaan bedenken hoe vlooien marcheren. Nou, dat was erg grappig! En we hebben nog een liedje gezongen met z'n allen. Ik vond het eigenlijk niet zo goed gaan, maar een andere intern zij tegen mij dat ik het juist erg goed had gedaan! Dus nou ben ik toch wel een beetje trots op mezelf!

Volgens mij is met Altzheimers alles al geslaagd, als ze allemaal meedoen.
En je collega's zijn natuurlijk helemaal verbaasd, dat zo'n buitenlandse dat voor elkaar krijgt.
Mag je best trots op zijn. :klap:

pinky

Nou meer verbaasd omdat ik nog maar 23 ben!

petra1963

Je rijdt ze gewoon in hun rolstoel binnen, bindt ze in hun rolstoel vast, zorgt dat ze de planten niet opeten en begint met je therapie.. Simpel toch ?  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

... ik een supermooie zijden vlag aan het maken ben met een hele gave draak erop. Hij wordt zo mooi...  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.