Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben trots op mezelf, omdat...

Gestart door Ereinion, mei 12, 2007, 09:35:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Nou, je hebt het anders ook best lang volgehouden!  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

... ik in het 'echte' leven nu ook meer complimentjes geef. Volgens mij komt dat door dit forum, we zeggen zo vaak positieve dingen over elkaar, dat ik dat nu ook op andere momenten doe.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

En ik krijg vaak een blij en gelukkig gevoel van dit forum, omdat de sfeer zo rustig, liefdevol en vriendelijk is naar elkaar.. Dat vind ik echt heel fijn.  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Mij fleurt het ook altijd op. Vooral als er veel gepost is. :knuffel:

pinky

Daar ben ik ook trots op! En wat ik ook fijn vind, dat de vriendschap ongedwongen is. Ik kom hier omdat ik het wil. En als ik dan een weekje geen tijd heb, baal ik er wel van, maar krijg ik niet half op mijn kop dat ik er niet was, maar alleen fijn dat je er weer bent! Dat is helemaal super!

Ik ben trots op mezelf omdat ik van de week een vreselijk boze en kwade puber in therapie heb gehad en ze me aan het einde bedankte omdat ze zich een stuk beter voelde. Haha, na die zin voelde ik me ook ineens een heel stuk beter!

Ienepien

Volgens mij zit je op de goede weg. :klap:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Pinky op februari 12, 2008, 04:31:49 AM
Daar ben ik ook trots op! En wat ik ook fijn vind, dat de vriendschap ongedwongen is. Ik kom hier omdat ik het wil. En als ik dan een weekje geen tijd heb, baal ik er wel van, maar krijg ik niet half op mijn kop dat ik er niet was, maar alleen fijn dat je er weer bent! Dat is helemaal super!

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ben hier ook al enkele keren een tijdje niet meer geweest omdat ik me niet meer goed voelde bij het "aseksuele" en als ik dan terugkom dan krijg ik ook alleen positieve reacties. Dat is zo heerlijk! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Vandaag dat zelfde meisje in therapie gehad. Ze is halverwege depressief weggelopen en niet meer terug gekomen. Hmm...nu ben ik misschien toch niet meer zo trots op mezelf...

Ereinion

Een wonder gebeurt niet altijd in één keer. Het gaat de volgende keer vast weer beter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Nu maar hopen dat er met die client nog een volgende keer is!

Ereinion

Zij zal die eerste keer ook niet vergeten zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.