Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zeg iets liefs over een andere avenner!

Gestart door myra, mei 13, 2007, 08:30:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Alleen dit topic en alles wat erop staat bewijst voor mij al dat jullie supermensen zijn. Dat jullie lief zijn voor anderen en dat ook willen zijn!  :knuffel:

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op mei 19, 2007, 06:30:37 PM
... of we zouden hier helemaal geen bedankt moeten zeggen (in het kader van de "therapie"  :) ), gewoon lezen en denken: dat heb ik verdiend!

Zullen we dan maar reageren met: "nou, daar kom je ook pas laat achter. Had je me daar niet eerder een compliment over kunnen geven?" Wedden dat dit onderwerp dan meteen doodbloedt...  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik wil een compliment geven aan Chibi, omdat hij altijd onze problemen oplost.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Inderdaad !

En ik kan gewoon niet denken of voelen 'dat heb ik verdiend'.. Zo werkt dat bij mij niet.. En ergens ben ik daar ook wel blij mee.. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

#35
Ik vind dat Jovi zich ontzettend goed in kan leven in de relatie tussen een seksueel en aseksueel. Zoals je het kan verwoorden, daar heeft iedereen wat aan!  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

En dat terwijl ik me af en toe echt afvraag waarom ik denk dat ik iets zinnigs over relaties kan zeggen als single. Dus dank je wel, Stev, dat is heel fijn om te horen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha! Nou ja, misschien juist daarom wel!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, dat kan.. je staat er wat verder vanaf omdat je single bent, en misschien zie, voel of ervaar je daarom sommige dingen wat helderder..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Jovi, misschien zou je met wat bijstudie seksuoloog kunnen worden!  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :schater:

*kruipt weer onder haar tafel vandaan*

Zeg, wil je me niet meer zo laten lachen! Dat is wel het laatste beroep dat ik ooit voor mezelf in gedachten had, maar vreemd genoeg heb ik er aanleg voor  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Als een seksuoloog die homo is, iets voor een heterostel kan betekenen, waarom zou een aseksueel geen seksuoloog kunnen worden!  ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra

Citaat van: Stev op juni 03, 2007, 08:37:11 PM
Als een seksuoloog die homo is, iets voor een heterostel kan betekenen, waarom zou een aseksueel geen seksuoloog kunnen worden!  ::)

da's een doordenkertje ;)