Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zeg iets liefs over een andere avenner!

Gestart door myra, mei 13, 2007, 08:30:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik vind het eigenlijk heel logisch. Ik zit op het werk bijvoorbeeld in de werkgroep seksualiteit. Toen ik dat tegen Viper zei lag die ook zowat onder tafel (ben je hem niet tegengekomen Jovi? :D) Maar doordat ik dat "seksuele probleem" heb, moet ik er wel voortdurend over praten. Seks is dus voor mij een doodgewoon onderwerp waar ik al bijna voortdurend mee bezig ben, dagelijks mee geconfronteerd wordt en dagelijks over praat. Dus waarom niet. Dus Jovi... ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

En je kunt alles in een genuanceerder daglicht zien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Er zit ook wel een zeker logica in die redenatie, maar toch, in eerste instantie klinkt het echt helemaal fout  :D
Ik zou denk ik een betere psycholoog zijn dan een seksuoloog, want zodra het wat plastischer en gedetailleerder moet worden haak ik toch echt af hoor  :o
Al zou ik ook weer geen goeie psycholoog zijn wan tik ga veel te veel meeleven met de ellende van mensen. Cliënten zullen waarschijnlijk depressiever weggaan dan dat ze waren toen ze kwamen  :D

Citaat van: Zonnekind op juni 03, 2007, 11:22:50 PM
Toen ik dat tegen Viper zei lag die ook zowat onder tafel (ben je hem niet tegengekomen Jovi? :D)

O was dat Viper!  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Littleone

Aww, cute, een kleine knuffelkudde hier ;)

Iets over de groep in zijn geheel: als nieuwkomer valt het mij op dat seksuelen en aseksuelen hier op een heel volwassen en respectvolle manier met elkaar in gesprek zijn.
Oké, een uitschietertje hier en daar, maar hé, het is soms een gevoelig onderwerp, niet? Het ontroert mij om te zien hoe sommige 'gemengde' koppels vechten voor hun relatie en ik vind het ook heel positief dat aseksuelen hier geen rellerig groepje zijn dat zich af wil zetten tegen seksuelen.

Dusse :klap: :klap: :klap: voor jullie allemaal!



petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Oh ! Ik merk deze rode draad nu pas op !
IK wou Myra even vertellen dat het bijzonder aangenaam is om met jou samen PIZZA te eten !
En olijfjes !   ;D
Kortom: goed gezelschap met goede eetlust is zalig om te zien !  :klap:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

thanks, willem.

Ik heb meestal een goede eetlust... ;)

Stev

Voor iedereen: nu ik hier weer ben, merk ik pas hoezeer ik het forum gemist heb...  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Myra,  spreekt couscous of tadjine je aan ??   ;)  (HALLO !, zei Couscous,  HALLO !, zei Tadjine..  :P  )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op juli 23, 2007, 09:32:55 PM
Voor iedereen: nu ik hier weer ben, merk ik pas hoezeer ik het forum gemist heb...  :knuffel:

:knuffel: welkom terug, wij hebben jou ook gemist  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Willem op juli 24, 2007, 12:25:29 AM
Myra,  spreekt couscous of tadjine je aan ??   ;)  (HALLO !, zei Couscous,  HALLO !, zei Tadjine..  :P  )

:-[ wat is tadjine?  :-[