Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Fijn dat je er in ieder geval even bent, Zonnekind!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Je bent in ieder geval vandaag zeer actief bezig geweest  :klap:  Leuk dat je er weer even was en hopelijk tot gauw! Veel succes met alles  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Dankuwel allemaal, dat is hier zo leuk, iedereen is altijd maar vriendelijk.
Het "succes met alles" van Jovi zal ik spijtig genoeg hard nodig hebben. Ik heb serieuze problemen op mijn werk en ben dus op zoek naar ander werk. Ik heb echt slapeloze nachten en maagpijn. Het is daar blijkbaar normaal dat nieuwelingen niet aanvaard worden en dat ze zwart gemaakt worden enzo. (de laatste vrijdag voor de vakantie stonden ze gewoon vlak naast mij over mij te roddelen... ik ben niet doof! :o) en dan komt er nog eens bij dat het absoluut niet klikt met de duo-baan leerkracht uit mijn klas. Ik zou voortdurend moeten samenwerken met haar maar het enige dat zij doet is mijn werk afbreken. Ze heeft mij vorige keer gevraagd of ik wel een diploma heb?!
Ik trek echt overal zulke mensen aan... ik hoop dus dat ik snel iets anders vind en dat ik daar snel weg kan.
Sorry voor het deprimerende berichtje maar ik moest het even kwijt. Bedankt allemaal voor het luisterend (lezend) oor (oog?) :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Oh Zonnekind,
Wat naar ! En echt iets om van wakker te liggen en maagpijn te krijgen.. Want je zult het maar meemaken !  :'( Ik hoop dat je inderdaad snel ander werk vindt, want zo behandeld te worden door je collega's.. nee, dat is heel naar om mee te maken.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat is inderdaad helemaal niet leuk Zonnekind! Het enige positieve is dat ze op je werk blijkbaar alle nieuwelingen slecht behandelen en dat je het dus vooral niet persoonlijk op moet vatten.
Even een hele boze  >:( voor die collega's van jou. Ik hoop dat je snel iets anders vindt en dat ze je daar wel zullen waarderen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, waardering is voor ieder mens heel belangrijk..en dus ook voor jou !   :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

bah, das afschuwelijk. Ik heb ooit eens in dezelfde situatie gezeten op mijn vorig werk, toen stond ik ook in een leefgroep waar ze een paar meter van mij af over mij stonden te roddelen. Je kunt die mensen niet doen stoppen,  dus ik denk dat het idd het beste is om van werk te veranderen. Hopelijk vindt je snel iets veel beters!

Zonnekind

Dank u allemaal voor de steun, jullie zijn super lief! :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

Wat vreselijk Zonnekind :'(. Ik geef ze bij deze allemaal een virtuele schop onder hun kont >:D.

Ereinion

En ik help mee. Hopelijk vind je snel een heel erg leuke baan!  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik heb vandaag van nog iemand gehoord dat die ook compleet niet kon samenwerken met de andere juf uit mijn klas en dit was niet de eerste die dit zei. Het is leuk om te horen dat het niet aan mij ligt maar ik ga het toch niet lang meer volhouden. Alleen is ander werk zoeken niet zo eenvoudig blijkbaar.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Het is inderdaad fijn de bevestiging te krijgen dat het niet aan jou ligt. Misschien hou je het daardoor nog even vol, tot je een andere baan hebt gevonden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ja dat was sowieso de bedoeling. Als je pas samenwoont kan je het je echt niet permitteren om een tijdje zonder inkomen te zitten :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Hou de moed er in! Het gaat vast lukken iets anders te vinden en tot die tijd is het inderdaad heel fijn om te weten dat jij niet de enige bent die niet met die andere juf kan opschieten dan hoef je in ieder geval niet aan jezelf te twijfelen.
Mag ik ook meedoen met de vrituele schop?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Sorry dat ik zo weinig verschijn. Wetenschappelijk onderzoek hindert me. Maar ik denk eraan, en het zal beteren.

:wave: