Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Een groeps :knuffel: als afscheid voor LittleOne?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

Hey Aveners,
Weer lang geleden dat ik hier een postje deed. En vermits men aantal post van de laatste 10 maand op 1 hand te tellen zijn , dacht ik maar te posten onder " mensen op non-actief".
Elke en ik zijn het laatste jaar op sexueel vlak niet veel verder gekomen dan tijdens onze actieve dagen hier op het forum, maar op een ander vlak zijn we een stapje verder geraakt.
Vorig weekend ( 20/10) is onze 2de zoon geboren ( Nathan ) !
Ik had beloofd om het jullie te laten weten en vermits ik jullie niet vergeten ben ( nog lang niet hoor), wou ik het even posten.

Liefs en sterkte voor wie het nodig heeft! Verder een mega- :knuffel: voor jullie allen.
Thiotric
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ienepien

Wat geweldig!!!!!!!!
Gefeliciteerd van mij, ook voor Elke. :cake:
Geniet maar van jullie kleine mannetje. :knuffel:

Jovi_Hobbes

Van harte gefeliciteerd  :cake:
Ik ben echt super blij voor jullie!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Wat leuk nieuws! Gefeliciteerd Thiotric en Elke! Geniet maar lekker van jullie zoon (en natuurlijk ook jullie andere kind). En wat een mooie naam hebben jullie gekozen.  :cake: = wel geen beschuit en er zitten niet eens blauwe muisjes op, maar het is wel erg lekker. Om het te vieren!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Van Harte! Geniet van dit kleine wondertje!  :cake: en  :knuffel:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

dank jullie allemaal,  :cake: op mijn kosten !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

TomAAAt

#461
Citaat van: Pinky op september 08, 2007, 07:07:27 AM
Ik heb vannacht gedroomd dat Triple A ons weer heeft gevonden! Met een taartje nog wel! )


:o AAACCCKKK, I forgot to bring cake.   :o




*This stuff never spoils right?


--
If I disappear again you can contact me through my russian email account at turnble@mail.ru . that account never gets spam so its doubtful you'll message will be overlooked by mistake (no I don't know Russian)

If you're interested in exchanging chat id's, I use msn, aim, and yahoo. Send me a pm and I'll let you know my details.
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

Ienepien

Lllllleeeeeekkkkkkkkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ik neem er een hoor, 8)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

MMMMMMMMMMMMM, welkom terug TomAAAt!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.