Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeste

Dat is een toepasselijk onderwerp voor mij "Mensen op non-actief". Af en toe log ik wel eens in en lees ik interessante dingen, maar behoefte om te reageren heb ik niet. Eigenlijk ben ik ook helemaal niet asexueel. Als ik een meisje was zou ik zeker aan sex doen (met een meisje). En ik houd van een losse sexuele moraal. Afgelopen zondag was ik uit geweest, namelijk hier naartoe: http://www.kitkatclub.org/Home/Club/Index.html  Dat zegt misschien wel wat. Die vrijheid vind ik prachtig. Maar zelf geen behoefte.   Maar wie weet ga ik toch nog eens ergens op reageren. Dat kan zomaar gebeuren.

Zonnekind

Iedereen moet vooral doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Als je liever gewoon meeleest, geen enkel probleem. Wens je toch eens te reageren, laat je volledig gaan. Klinkt het niet dan botst het :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Geeft niks, Jeste. Als je hier bent, ben je welkom, als je er niet bent, is het niet erg.

Kicken denk, dat feest in Berlijn? :D

Jeste

Ja, dat was wel weer een belevenis, dat feest. Daar kan ik geen genoeg van krijgen. Maar snel weer gaan binnenkort.

Jeste

Om op mijn al heel lang geleden gestuurde bericht terug te komen.... Non-actief ben ik nog steeds. Dit forum is eigenlijk helemaal niet van toepassing voor mij, omdat, zoals ik al schreef, het ontbreken van de behoefte om seks met iemand (een vrouw) te hebben komt omdat ik zelf geen vrouw ben. Dat is toch weer een heel ander verhaal. Ik meld me hierbij af, want het heeft weinig zin om ingescheven te staan zonder mee te doen.

Amber002

Ik ben echt al te lang niet meer op dit forum geweest, maar daar komt verandering in. Ik ben echt blij dat ik hier met mijn fellow aseksuelen kan praten! :cake: ;)

Zonnekind

Geniet er dan maar van, je bent altijd welkom! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Je bent zeker welkom, we zien je berichtjes wel verschijnen  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra


Mannetje


JustKidding

Zo kort hier en nu al inactief? Ja, gelukkig wel... Maar waarom gelukkig dan? Nou, uit een onverwachtse hoek kwam ik iemand tegen waarmee ik vanuit het niets naar versnelling 100 ging qua seksualiteit ontdekken. Het blijkt dat ik seksuele daden toch leuker vond dat ik eerst dacht, seks zelf nog niet. Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat ook wel goed komen. Dus bijdeze meld ik het even dat ik semi-non-actief ga zijn. Wat niet inhoudt dat ik niet af en toe inlog, wanneer ik vragen kan beantwoorden van mensen zal ik dat dan ook doen op t forum. Oh, en de offer van de chat bij onze server erop gooien, kostenvrij blijft ook staan.
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Edewecht

Leuk  JustKidding, dat het leven je zo kan verrassen. Of dat je jezelf kan verrassen. Veel plezier op je zoektocht! :wave:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zonnekind

Super, ik ben blij voor jou! Uiteraard blijf je hier altijd welkom! :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Leuk dat je dit ook even met ons deelt JustKidding. Ik wens je veel geluk en je blijft hier inderdaad altijd welkom  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jinny

Log af en toe in, eens per maand of zo, en lees wat.
Ga er dus niet vanuit dat ik een actieve deelnemer ben......  ;D