Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mensen op non-actief

Gestart door TBW, november 10, 2005, 03:21:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba


Edewecht

Citaat van: Jinny op februari 23, 2013, 07:33:31 PM
Log af en toe in, eens per maand of zo, en lees wat.
Ga er dus niet vanuit dat ik een actieve deelnemer ben......  ;D
Met jou heb ik een tijdje geleden een leuke gedachtenwisseling gehad. Je bijdragen zijn misschien niet veel, maar wel zinvol. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Himawari

Ben niet echt non-actief, maar heb gister net een huis gekocht en ben dus komende tijd vooral aan het klussen. Je zal me hier weinig zien.
Mocht je overigens niets beters te doen hebben, ben je natuurlijk van harte welkom behang te komen trekken. Het rotspul wil er zelfs met een stomer niet af en moet er dus centimeter voor centimeter afgestoken worden >_<

Jovi_Hobbes

Dat is heel frustrerend!
Succes met het klussen en gefeliciteerd met je nieuwe huis  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Himawari

Danke! Over een aantal weken als er behang op zit etc. ben ik er vast heel blij mee. :P

Edewecht

Old wallpaper is better than sex  >:D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Himawari

Echt niet >_< Op dit moment zou ik bijna mijn lichaam verkopen als iemand dat ***behang eraf zou willen halen en alles even mooi ging stucen en verven. Mijn aannemer zegt dat het feit dat het behang er amper af wil, zelfs met stoommachine en al, betekent dat het behang van goede zware kwaliteit is geweest die er goed op is geplakt. Ik had liever dat ze een rolletje van 5 euro per rol er slordig opgeplakt hadden. Ben na 3 dagen pas 1 slaapkamer en overloopje verder. En natuurlijk zit het hele huis onder deze troep.

Mannetje

Behangverslinder of behangafweek al geprobeerd. Als je dat ervaren hebt, wil je nooit meer met een stoomapparaat aan de gang. Ik snap ook niet dat die dingen nog bestaan.
Voorbeeld; http://tuinenbouwmarkt.nl/verf/behanggereedschap/behangafweekmiddel
Je spuit het erop, en dan trek je zo het behang eraf. Dus hopelijk werkt dit bij jouw ook.

Himawari

Dat kan ik nog proberen. Ik heb de zeiknatte spons aanpak ook geprobeerd, maar het enige wat ik daarmee bereikte was dat de onderlaag in stukjes meekwam. Ik heb liever of helemaal, of helemaal niet, want ook al komt de onderkant niet mee, dan kan ik daar toch gewoon overheen behangen. Als ie half meekomt, zul je toch echt de rest er ook af moeten halen.

Fricai

Nou vraag ik me af wat Edewecht precies uitspookt met oud behang. xD

Himawari

Hehehe, dat is typisch iets van'I really don't want to know', maar ik heb een hele container vol als iemand er blij van wordt. ;)
Had al bedacht dat dat behang eraf halen een mooie straf zou vormen. Een half uur krabben en iemand bekent alles, of doet het iig nooit weer.
Het is er nu overigens af. Ik heb iemand betaald om dat voor me toen via mijn schilder. Beide heren zijn mijn nieuwe favoriete personen.

Fricai

Als het echt niet wil kun je altijd nog zo proberen;  :banghead:
xD

Ah, jouw schilder kent een 'wallpaper guy' xD, handig. :P

SoulDragon

hehe, ja dat kan nogal problematisch zijn, ben blij dat het je toch met wat hulp gelukt is.
Veel plezier met de rest van het huisje mooi maken :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Himawari

Danke! Het begint er nu echt op te lijken. In het begin had ik daar toch mijn twijfels over... ;)

Himawari

Zo, en twee maanden later staat de computer eindelijk geinstalleerd. Dus ik ben er weer. Hallo! :D