Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

psychologische groenten?

Gestart door Sismo, mei 11, 2007, 11:07:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Jullie vergeten dat dit onderwerp speciaal helemaal bovenaan bij de "Vragen over aseksualiteit" blijft staan, juist omdat het zo'n belangrijk onderwerp is....  :flic:  :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ja, wie weet word je wel steeds aseksueler naarmate je meer psychologische groenten eet... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerJullie vergeten dat dit onderwerp speciaal helemaal bovenaan bij de "Vragen over aseksualiteit" blijft staan, juist omdat het zo'n belangrijk onderwerp is....   

Ereinion heeft al ingegrepen!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En ik deed nog wel zo mijn best om het onderwerp weer terug op de rails te krijgen  :78:  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Kan er iemand eens een voorbeeld geven van psychologische groenten?  :o  ;D

petra1963

Eh.. ongebakken maanzaad ? Paddosaus ? Eh...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Zijn dat geen psychedelische groenten?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Heeft er iemand een woordenboek zodat ik dit topic ook kan volgen? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ik ben bang dat een woordenboek ons ook niet kan volgen
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerKan er iemand eens een voorbeeld geven van psychologische groenten?

Haldol-boontjes?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Hoi Sismo  :wave:

Ik vond 'm wel leuk.. ik heb juist vanmiddag cynische grapjes zitten maken met iemand uit de GGZ over haldol enzo.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)