Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik voel me o zo heppie

Gestart door Zonnekind, mei 25, 2007, 02:21:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joopdekat

Citaat van: Zonnekind op mei 25, 2007, 02:21:09 PM
Een gedicht dat zo leuk is om te lezen of te horen en zeker wanneer je je slecht voelt.

Hoi Zonnekind,

Ik heb vandaag wat in oude berichten zitten lezen en zag dat je vorig jaar zoveel problemen had met auto(mee)rijden.
Als dit intussen is opgelost, dan ben ik te laat met mijn reactie, maar zoniet, dan heb ik een tip.
Het probleem bij angst in het verkeer (bij meerijden met een andere chauffeur) is meestal dat je zelf de controle niet over stuur en rem hebt en dat je jezelf dus moet overleveren aan een ander. Die angst kan inderdaad heel sterk worden, zodat je bijna dood gaat van angst met zweetuitbarstingen en pijn in je hart, hartkloppingen etc. Maar de kern van het probleem is dat je zelf die controle niet hebt. Als je zelf zou rijden, zou de angst of helemaal verdwenen zijn, of een heel stuk minder.
Wat is nu die oorzaak van die angst en is daar soms een link met de problemen om een normaal sexleven te hebben?
Ik denk dat er inderdaad een link is en die ligt in de sterke behoefte (of misschien zolang de problemen niet zijn opgelost : noodzaak) om altijd controle over jezelf te hebben. Het heeft in principe niets te maken met al of geen vertrouwen in je partner (in bed) of de chauffeur (in de auto), maar puur met een soort control-freak gedrag.

Er kan daarvoor een biologische/medische oorzaak zijn en die ligt dan op het niveau van stress-hormonen die in de bijnier worden aangemaakt. De bijnieren kunnen, door een lange tijd onder-presteren van de schildklier uitgeput raken en dan is je hele systeem ontregeld. De oorsrpong van dit alles zou dus in de schildklier kunnen liggen, die net iets te weinig hormoon produceert en zo je sexhormoonlevels ook omlaag helpt. Je zou dus eens maar een speciale arts moeten gaan die een fijne schildklierfunctie test zou moeten uitvoeren. Een gewone test zal dit tekort niet kunnen aantonen, maar bij een goede ortho-moleculaire arts zou je daar wel aan het goede adres zijn. Ik ken er wel een die in N-Brabant woont, vlak in de buurt van Antwerpen. Als ik gelijk heb met mijn vermoeden, dan zou je zowel medicijnen moeten hebben om je uitgeputte bijnieren weer op pijl te brengen en daarna ook schildklierhormoon slikken.
Verder zie ik ook dat je momenteel astrologisch onder druk staat op de planeet Venus. Die is toch al heel idealistisch en veel te veel op perfectie ingesteld (in Waterman), maar wordt nu mog verder onder vuur genomen door de huidige standen van Neptunus en Saturnus. Dat kan nog wel een paar maanden duren voor die weer zijn weggetrokken. Maar het is wel een goede periode om een door zo'n arts naar je te laten kijken.

groetjes,

Joop

Zonnekind

Hoi,

Dit is niet echt het juiste topic maar ik ga er nu hier wel even op antwoorden om niet te ingewikkeld te doen.

Dat het hele probleem (dat ik nog steeds heb) ligt aan het feit dat ik de controle niet kan overlaten aan anderen, weet ik al wel heel lang. Mijn schildklier is echter al volledig nagekeken en die is helemaal in orde. De link tussen het controle overlaten en seks is heel groot. ALS we al eens iets van seks hebben, neem ik het volledige initiatief. Ik blokkeer volledig wanneer mijn vriend iets van initiatief neemt.

Over dat laatste, wat je nu in mijn horoscoop kan zien, heb ik nog niets gemerkt. Heeft de waterman (die heb je ook even vernoemd) invloed op mij want mijn vriend is een waterman.
Ik ben altijd super perfectionistisch dus ik zie nu geen verschil. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit nog erger zou worden :D

Ik vind het toch wel leuk om alles te horen over mijn horoscoop enzo. Het is echt wel lief dat je al die moeite doet! :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Citaat van: peter1963 op mei 30, 2007, 09:20:19 PM
Ja, dan kunnen we later zeggen dat we de beroemde filmster Pinky ( beroemd van te vaak te dronken worden, en dan te hard in auto's rijden, om maar wat te noemen  ;D ) al kenden voordat ze beroemd werd. Cool toch ?  8)

Haha, wordt wel knap, omdat ik niet drink. Maar ik rij wel auto! Dus misschien dat ik dan speciaal voor jou ernstige ongelukken maak. Of die er ernstig uitzien, maar dan slechts een paar blauwe plekken opleveren en dan naar hardgrondig onderzoek blijkt dat mijn stalker (die overenthousiaste fan die per se met me wil trouwen) mijn remkabels had doorgesneden, omdat als hij mij niet kon hebben, dan niemand niet!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dan kun je tegen die stalker zeggen:

Mijn neus loopt harder
dan die van jou
En hij loopt nog harder
in de kou
Zie 'm toch eens lopen
hij wordt niet moe...

HAAAAAAAAAAAAAAATSJOE !

( en dan holt de stalker vast hard weg..)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

haha, die ga ik alvast onthouden!  ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?