Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Admin(s) gevraagd

Gestart door ChibiFirli, oktober 23, 2005, 06:39:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Ik had het al even kort vermeld in de thread: "nieuw forum". Maar nu er wat meer mensen zijn doe ik het nog maar eens. Om zowat iedereen die interesse zou kunnen hebben te bereiken.

Gewenste admin eigenschappen: edel, rechtvaardig, moedig, intelligent, ... :D, naja, vriendlijk en genoeg tijd is al goed ^_^.

En we kiezen met stemmen? Iedereen goed om te stemmen? :P Ik heb het niet zo op dictatoriale beslissingen :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Ik ben voor stemmen.
Hoeveel tijd moet je hebben en wat wordt er precies verwacht als je Admin wordt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ik ben ook voor stemmen.

... En heb wel interesse  :D

ChibiFirli

Citaat van: ereinion op oktober 23, 2005, 07:23:01 PM
Hoeveel tijd moet je hebben en wat wordt er precies verwacht als je Admin wordt?
Het team van admins (en ev. moderators) zal zich waarschijnlijk bezighouden met:
- het forum in orde brengen (vooral nu :P), dit houdt in, categorieën maken, waarschijnlijk ook de beginpagina wat aanpassen, voor de liefhebbers andere styles definiëren
- het forum beheren, o.a. de wensen van de leden weten en indien mogelijk die ook waarmaken, vrede brengen in ruzies, zorgen dat nieuwe leden zich welkom voelen (dit wordt natuurlijk ook gedaan door leden ^_^), indien nodig mensen die herhaaldelijk problemen maken aanpakken en natuurlijk gewoon lid zijn en meegaan in het forumleven zoals al de rest ^_^

Nu, we kunnen niet verwachten dat 1 persoon dit allemaal doet. Vandaar mijn vraag ;D. Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik niet allemaal alleen kan doen wegens tijdgebrek en zo ;D. Dus, pluspunten voor een admin: veel tijd (altijd een pluspunt), makkelijk in de omgang, vriendelijk en hulpvaardig. En kennis van html, xhtml, css is ook altijd handig, maar zeker niet nodig.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Ik heb wel wat tijd, op de universiteit zijn computers bij de hand. En ik ben vriendelijk... En beleefd...   ;)

Ik weet wel niet zoveel af van de internet codering, maar we moeten in elk geval met meerdere mensen zijn.

En, ChibiFirli, moderators, daar zullen we nog lang voor moeten sparen  :D *groen lachje*

Bon hoe gaan we dat allemaal organiseren? Een officiele kandidatuur of zo? Ik bedoel: *aantal leden: 8*???

;)

TBW

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 08:29:04 PM
Ik heb wel wat tijd, op de universiteit zijn computers bij de hand. En ik ben vriendelijk... En beleefd...   ;)

Ik weet wel niet zoveel af van de internet codering, maar we moeten in elk geval met meerdere mensen zijn.

En, ChibiFirli, moderators, daar zullen we nog lang voor moeten sparen  :D *groen lachje*

Bon hoe gaan we dat allemaal organiseren? Een officiele kandidatuur of zo? Ik bedoel: *aantal leden: 8*???

;)

TBW
Ik kan je verklappen dat internetcodering niet al te moeilijk is ;). Waarbij ineens ook verklapt is dat ik er een beetje vanaf weet :P. En ik heb al gemerkt dat je veel tijd hebt :P.

Inderdaad moderators hebben we echt nog niet nodig, en het zal waarschijnlijk nog wel wat duren eer we ze nodig hebben ^_^.

Hoe organiseren: wel, iedereen die admin-verantwoordelijkheden op zich wil nemen mag zich kandidaat stellen. En als we te veel mensen hebben zullen we moeten stemmen en anders word je gewoon admin :P. Ik ben van mening dat er zelfs 2 extra admins mogen komen. Gezien ik mij buiten het forum ook nog wil bezighouden met een site met informatie af te werken (alle hulp daarvoor is ook welkom ^_^) en ook effectief informatie verspreiden over aseksualiteit buiten het internet. En dan heb ik nog ook nog af en toe zo een beetje tijd nodig om projecten af te werken voor men studies :P. Dus ik zal waarschijnlijk niet al te veel tijd hebben, maar ik zal men best doen om alles een beetje te combineren ^_^.
Tot nu toe heb ik als zekere kandidaat TheBlackWatch en mogelijk ook ereinion als die zich kan vinden in de verwachtingen van het admin zijn.
Van het moment dat ik zeker ben van meerdere kandidaten zet ik hier gwn een poll bij ^_^. Alhoewel iedereen natuurlijk welkom is om de reden van je keuze te geven ^_^.

Als niemand er en probleem mee heeft, zou ik graag morgenavond al iemand als admin aanstellen. Gewoon om alles een beetje snel te doen gaan. Dan is er misschien een beetje sneller een mooi en ordelijk forum ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Dan lijkt het mij best dat we ook een Nederlander(se) in het adminteam hebben, als we toch representatief moeten zijn voor beide landen...

*schraapt keel om officiele toon aan te wenden*

"Indien ik kandidaat word beloof ik plechtig het gehele forum van categorieën te voorzien op dinsdagochtend (wanneer ik net geen les heb, huhu)"

Voila, aaj haaf spooken.  ;D

Hihi

TBW

Ok mijn belofte vervalt al aangezien ChibiFirli in een actieve bui is!

En zonder dat er verkiezingen zijn geweest!  :'(

*boehoehoe*

Wlke valse beloften kan ik nu nog maken?  :D

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 09:28:05 PM
Ok mijn belofte vervalt al aangezien ChibiFirli in een actieve bui is!

En zonder dat er verkiezingen zijn geweest!  :'(

*boehoehoe*

Wlke valse beloften kan ik nu nog maken?  :D
Belastingsverlagingen? ;D

Je kan ook nog proberen uit te zoeken hoe we admins minder opvallend kunnen maken. Ik zie er liever uit als gewoon lid :P. En de titels die je krijgt vanaf een bepaald aantal posts veranderen :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Goed:  ;)

Ik beloof plechtig de belastingen te verlagen van 0pc naar -0pc!

En om de eretitels aan te passen!

Moehaha mijn politieke strategie is meedogeloos!  ;D

Ik zie morgen wel weer! Tata.  ::)

Ereinion

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 09:17:08 PM
Dan lijkt het mij best dat we ook een Nederlander(se) in het adminteam hebben, als we toch representatief moeten zijn voor beide landen...

Oke, oke, dan stel ik mijzelf hierbij kandidaat om als Nederlands staatsburger mijn land te vertegenwoordigen als admin van deze site.  ;D
Ik ben  meestal 's avonds op het forum. Maar ik kan er niet iedere avond zijn, dinsdag, donderdag en vrijdag eens in de 2 weken niet. En ik ben 3 dagen in de week vrij, dan kan ik wat meer doen.
Ik heb een beetje verstand van programeertaal, ik beheer ook een eigen site. Vriendelijk ben ik ook, dus eventueel niet gewenste bezoekers zal ik vriendelijk de digitale deur wijzen.  ;)
Buiten deze site wil ik me heel erg graag inzetten om aseksualiteit wat meer bekend te krijgen. Ik heb er ook wel wat ideetjes over.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Toftof, twee leuke kandidaten (al zeg ik het zelf  :D)...

CHIBIFIRLIIIIIIIIII !

;D

Ereinion

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 24, 2005, 09:00:46 PM
Toftof, twee leuke kandidaten (al zeg ik het zelf  :D)...

CHIBIFIRLIIIIIIIIII !

;D

Daar ben ik het wel mee eens!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Sorry, ik had nog even gewacht om andere mensen een kans te geven te reageren (zo ongeveer totdat men project af was ;D). Bij deze zijn jullie vrij om de admin-opties te verkennen ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Geweldig... Mijn eerste sticky komt eraan.

*geniet van machtspositie*

*beseft dat een belastingsverlaging tot -0pc een faillisement voor zichzelf betekent*

Noooooooooo

:D