Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Admin(s) gevraagd

Gestart door ChibiFirli, oktober 23, 2005, 06:39:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik kom waarschijnlijk net op tijd om te laat te komen.

Maar als je nog iemand nodig hebt, ik wil ook wel mee admin of reserve admin zijn  ;D


Tempesta

Ik zou wel willen, maar heb veel te weinig tijd (het is alweer een paar dagen geleden dat ik uberhaupt wat gepost heb). Maar ik steun de kandidaturen ;). Gefeliciteerd admins!

Ereinion

Oke, ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat werken. Morgen heb ik meer tijd om me er in te verdiepen.
Is het een idee om de onderwerpen een beetje onder ons te verdelen? Natuurlijk moeten we alles in de gaten houden, maar dan heeft ook ieder zijn eigen gebied, als je bijv. eens een keer wat minder tijd hebt.
En als er elke dag zeker iemand aanwezig moet zijn moeten we misschien onze vrije uren naast elkaar leggen en een beetje grofweg afstemmen wanneer wie er is?

Myra, ik hou je in gedachten. Als ik er niet helemaal uitkom, kun jij misschien helpen of het overnemen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: ereinion op oktober 25, 2005, 10:50:05 PM
Myra, ik hou je in gedachten. Als ik er niet helemaal uitkom, kun jij misschien helpen of het overnemen...
Idd, ik heb soms ook de neiging vrij weinig tijd te hebben >_>. En met soms bedoel ik regelmatig ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

je mag mij ook de admini status geven als je wilt dan. Of zijn er maar drie mogelijk.
Ik heb zelf ook niet zoveel tijd, maar kom normaal gezien wel dagelijks eens op internet. We kunnen elkaar dan afwisselen. En voorlopig zijn we nog maar een bescheiden groepje he ;D

TBW

Wanneer ik beschikbaar ben: grofweg door het weekend (dwz als ik geen bezigheden of werk heb)

week: dinsdagvoormiddag, woensdagvoormiddag (nu!), donderdagvoormiddag, en soms vrijdagnamiddag.

avonds hangt er van af...

ChibiFirli

Citaat van: myra op oktober 26, 2005, 11:46:56 AM
je mag mij ook de admini status geven als je wilt dan. Of zijn er maar drie mogelijk.
Ik heb zelf ook niet zoveel tijd, maar kom normaal gezien wel dagelijks eens op internet. We kunnen elkaar dan afwisselen. En voorlopig zijn we nog maar een bescheiden groepje he ;D
Goed, bij deze stel ik voor om tijdelijk geen nieuwe admins aan te stellen. Nu zouden we met genoeg moeten zijn om alles vrij snel op orde te krijgen.

Ik grijp ook ineens de situatie aan om enkele richtlijnen voor te stellen.
Zoals, geen grote veranderingen in het forum zonder dat iedereen eerst zen zegje heeft gehad (en met iedereen bedoel ik liefst ook de leden :D).
Tot zover de richtlijnen ;D.

En nog een korte mededeling, mogelijk ga ik de volgende weken weinig beschikbaar zijn (juist boeken van een vak gekregen, eentje moet eigenlijk tegen eind deze week uitgelezen zijn, daarbij nog projecten tegen maandag, tegen woensdag en tegen de maandag die daarop volgt ;D). Dus, het kan ff druk worden ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Dit stelt wel een redelijk probleem:

Vlaanderen = 6 miljoen inwoners, 3 mods, 1 Antw en 2 Leuven
Nederland = 16 miljoen inwoners, 1 mod (Borne???)


---> qua aansprakelijkheid is het nu een wat rare situatie, maar ach, we slaan ons er wel door!

Ereinion

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 26, 2005, 05:00:04 PM
Dit stelt wel een redelijk probleem:

Vlaanderen = 6 miljoen inwoners, 3 mods, 1 Antw en 2 Leuven
Nederland = 16 miljoen inwoners, 1 mod (Borne???)


---> qua aansprakelijkheid is het nu een wat rare situatie, maar ach, we slaan ons er wel door!

Oh, had ik dat niet gezegd, ik tel minstens voor 3 ;)

Nee serieus, we streven toch ongeveer dezelfde doelen na en we spreken dezelfde taal. Dus die landsgrens mag van mij weg.

(Is er iets mis met Borne?)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Neen, met die drie vraagtekens doelde i ker enkel op dat ik Borne niet weet liggen!!!  :D

Ereinion

Borne ligt ergens in het Oosten van Nederland.
Klopt het dat je familie in Enschede had? Nou daar ongeveer 20 km vandaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Aha juist dat was jij! Kan zijn, maar niet Enschede, in Amsterdam, hoewel ik wel mensen in Enschede ken...

Ik was dat kwart hollander ;)... Hehe