Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouwenpraat

Gestart door Zonnekind, juni 04, 2007, 04:44:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mineko

Citaat van: Pinky op juni 10, 2007, 11:16:14 AM
Het meest erge was nog dat ik medelijden met hun had! Ik ben niet de dunste, maar als je met maatje 36 nog niet tevreden bent, nou dan zit je jezelf wel heel erg in de weg hoor!

Hoezo jezelf in de weg zitten? Ze hebben bijna niks dat ik de weg kan zitten  ;D Misschien een Reserve Rib? (Spare ribs..mmmm)
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

pinky

haha, nou ik dacht meer dat ze elkaar in de weg zouden zitten en aangezien ze allemaal vrij weinig hebben... maar voor hun is 1mm extra heupomvang al een ramp! Dus ik denk dat ze elkaar dan in hun visie behoorlijk in de weg zitten! ;)

Mineko

Ja, jammer is dat he.. Dat sommige vrouwen nooit en te nimmer tevreden zullen zijn over hun uiterlijk. Zo hoorde ik een gesprek van collega's dat ze wel 70 kilo woog en dat dat te zwaar was voor haar. Ik vond zelf dat ze er prima uitzag voor haar lengte. Ik dacht toen echt van, wat loop jij nou te zaniken, ik wou dat ik dat woog!! Misschien over een jaar als ik goed mijn best doe..
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Stev

Mijn BMI gewicht is 72, bij 73 kom ik in het gedeelte overgewicht. Maar doorgaans schommel ik tussen 76 en 78 kilo. Ik zou voor die 72 kilo zo erg vreselijk veel moeite moeten doen dat ik naar mijn idee niet meer "normaal" van het leven zou kunnen genieten. Dan maar een paar kilo's zwaarder heb ik besloten. Straks in de zomer zal ik het minder leuk vinden  :D  dat weet ik zeker, maar goed...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Dat BMI- getal klopt bij mij nooit.. ik ben 1 meter 65 en 95 kilo, en zou dus nu een BMI van 34 hebben, dat betekent 'zwaar overgewicht'. Maar ja, dat is nou ook weer niet aan de orde..dat heb je kunnen zien. Ik ben vrij breed en ben in de pubertijd heel snel gestopt met groeien. Ik had zo'n 20  cm langer moeten worden..Maar zoiets is wel vrij gebruikelijk bij mensen met een Open Rug, zoals ik. 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hmm, ik moet inmiddels op doktersadvies gaan afvallen. Dus ik ga toch maar even iets serieuzere pogingen ondernemen...  :-[

Stev

Doorzetten, Pinky! (Sonja Bakker is de meest mensvriendelijke methode die ik tot nu toe heb toegepast  :)  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ja. misschien is Sonja Bakker wel iets voor jou..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Het is vooral belangrijk dat je niet echt op dieet gaat maar dat je je een goede leef- en eetgewoonte aanmeet. En dat leren wij van Sonja Kempen (of is het Kimpen? Ik ga het nooit onthouden...)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ja dokter advieseerde ook Sonja Bakker. Dus ik heb nu twee boeken van haar gekregen, maar nog geen tijd en zin gehad om ze door te nemen. Dat ga ik deze week ergens doen. Probleem is dat ik deze week veel weg ben en dan is het lastig volhouden net zoals dat ik veel producten helemaal niet mag. Dus ik moet toch mijn eigen plan gaan schrijven. Ik denk dat als ik me de helft van de tijd aan de methode hou en de andere helft van de tijd niet ga snoepen dat ik al een heel eind kom. En ik moet meer gaan sporten (fietsen of lopen ofzo). En dat komt ook wel goed. Ik heb nu vakantie en dan is het leuk om met mijn vriend door het bos te lopen. En ik ga een aantal weken op twee honden passen die allebei uitgelaten moeten worden en zit twee weken naast een meertje waar je heerlijk kunt zwemmen en trampoline springen. Dus ach...maar ja, ik ga nu wel even serieus bezig. Ik ben al tevreden als er 10 kilo af is, met 20 spring ik een gat in de lucht en met meer dan dat ga ik mezelf eens flink trakteren op een massage of iets!  ;D Maar goed, ik denk dat als ik meer dan 20 kilo eraf haal dat ik dan al zeker een jaar verder ben. Als het niet meer is en het me lukt natuurlijk. Want dan zou ik minder wegen dan ik bij deze lengte ooit heb gedaan. Wel een stoer vooruitzicht eigenlijk. Ik in strakke truitjes....  :D

Sismo

Succes, Pinky! Het moet ook niet te snel gaan, toch?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Nee, als het langzamer gaat, blijft het resultaat beter behouden. En als er 20 kilo af is, en  je in super strakke naveltruitjes loopt, trakteer je jezelf gewoon lekker op veel  :cake:;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Hmm, volgens mij is dat hetzelfde effect is als iemand die gestopt is met roken, die zichzelf na een jaar trakteert op een sigaretje... Hihi... Vandaar dat ik het had over een massage. Dat is toch beter dan. Of Aven taart natuurlijk! Die zijn lekker en daar wordt je niet dik van! Maar goed, eerst de eerste kilo maar eens... dan zien we wel verder. Bij de weg, ik heb geeneens een weegschaal... ;D

Stev

Citaat van: Zonnekind op juni 24, 2007, 05:05:29 PM
En dat leren wij van Sonja Kempen (of is het Kimpen? Ik ga het nooit onthouden...)

Is dat de Belgische Sonja Bakker?  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

 :D Ik kan Marco-Bakkkeren!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-