Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouwenpraat

Gestart door Zonnekind, juni 04, 2007, 04:44:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solo

Pinky
Heel veel succes met afvallen.
Je plannen zijn goed
die ddrmat is heel leuk
mijn familie heeft hem

groetjes van een echte zwaargewicht  :wave:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

pinky

Haha, dank je!
Maar ik heb geen idee waar je hem koopt. Mijn zusje heeft hem voor haar verjaardag gekregen. Mijn moeder had hem toen ergens in de aanbieding zien liggen...

Jovi_Hobbes

Volgens mij hebben ze dat soort dingen wel in speelgoedwinkels. Volgens mij heb ik weleens zoiets zien liggen. Het lijkt mij ook erg leuk om te doen. Computers kunnen dus toch best wel goed voor je gezondheid zijn  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Zeker wel! Ik ga nu maar een dansje wagen! Ik mag hem 5 weken lenen! Wiehoe!

petra1963

 :rollol: :rollol: :rollol: WHAHAHA ! Afvallen terwijl je computert.. :rollol: :rollol: :rollol:

Maar Pinky: ik hoop van harte dat het je lukt.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Nou ja, beter dan dat je op je stoeltje zit. Het ergste is nog dat het vrij verslavend is. Ik ben nu al twee niveau's hoger dan toen ik begon!  ;D

Jovi_Hobbes

 :D
Gewoon doorgaan dus!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Net nog een niveau hoger geprobeerd...dat was game over. Net een stapje te hoog. Maar ik blijf volhouden!

petra1963

 :klap: Aha, het gaat dus best wel goed ! Applaus en volhouden, he ?  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

jaja, ben stug aan het volhouden. Vandaag weer game over...  >:(
Maar ja, geod blijven oefenen. Ik moet beter worden dan mijn zusje, vind ik...  ;D

Sismo

 :klap: Dat gaat je lukken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat is een goeie motivatie  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

ja, ik ben bijna zover hoor. Ik heb een dansje op haar niveau gedaan en het was net aan voldoende. Er is dus hoop!  :D

petra1963

Zie je wel ! Je kunt het ! :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Citaat van: peter1963 op juli 02, 2007, 10:27:47 PM
Maar het klinkt wel goed en leuk, zo'n ding ! Waar koop je dat ?

Ik heb het gevonden. www.positivegaming.com Je moet dan de dansmat en de CD kopen. De CD is duurder dan de mat. haha, Maar bij elkaar is het geloof ik iets van €55,-. Het bedrijf zit in Zweden en die rekenen nog niet in euro's. Maar als je op de site op product klikt en dan op de zilverrode mat met pijltjes, dan staat daar ergens een prijs. Aan de linkerkant in het menu staat ie ook nog een keer en als je daaronder op de EU vlag klikt dan komt ie er in euro's te staan. Hij wordt volgens mij gewoon thuisbezorgt, dus er zullen wel bezorgkosten bijkomen.