Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

mijn vurigste wens

Gestart door smurf, juni 13, 2007, 10:17:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Trouwens, is het je al eens gelukt?

Mineko

Hahaha nee, daarom is het nogsteeds een vurige wens  ;D.
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Zonnekind

Mijn vurigste wens is een hoofdrol spelen in een prachtige musical zoals de drie biggetjes. Maar dit blijft slechts een wens aangezien ik wel graag zing maar niet goed genoeg voor een musical. :78:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Mineko op juni 15, 2007, 11:03:20 AM
Mijn vurigste wens??? Dat ik op een ochtend opsta, boodschappen ga doen, bij de pin sta en op mijn saldo zie dat er een paar miljoen is bijgeschreven, zonder dat het een foutje is ;D. Dat fenomeen heet ook wel wishfull thinking...

Veel aan denken... de echte diehards in positief denken zeggen dat het dan ook gebeurt..

@ Stev: ja, die man en wat hij doet ligt tamelijk buiten mijn aandachtsgebied.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

haha, ik zie ook niet zoveel van hem hoor. Maar wat ik heb gezien vind ik wel weer humor. Vandaar dat ik hem in een lichtelijk ongewone situatie zou willen leren kennen.
Als ik er hard genoeg aan denk. Zou dit dan nog lukken voordat ik naar SF ga?

*duim duim duim...wish wish wish...duim duim duim...wish wish wish*

Mineko

Positief blijven denken Pinky!! ;)
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

petra1963

Ja Pinky, positief blijven !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Stuur hem een mail, misschien vindt hij het ook een goed idee  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

haha, nou eerst school maar eens halen. Ondertussen blijf ik wensen dat hij ineens mijn mailadres met wens in zijn hoofd krijgt samen met de onweerstaanbare drang om me te mailen en het te gaan doen! Wie weet...  ;D

Jovi_Hobbes

Er gebeuren wel vreemdere dingen, dus wie weet  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

smurf

@ zonnekind
Meiske,asge hier ook al gaat beginnen zingen,schrijven we u zeker in voor idool. :rollol:  :rollol:  :rollol:  :rollol:  :rollol:  :rollol:  :klap:

Zonnekind

Ik zing hier alle dagen, nog niet gehoord? ;D

Ik ga het zelfs de cameramensen van Idool niet aandoen om voor hen te zingen (en die zijn al veel gewoon... ;))
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

smurf

en liefst ook niet televisie kijkend vlaanderen  :P.Die kans kon ik nu toch niet laten liggen éh   :schater:

Zonnekind

Als die dat niet aankunnen moeten ze maar wegzappen...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mineko

I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!