Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

12 Flessen whisky

Gestart door Mineko, juni 15, 2007, 03:16:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mineko

Hier volgt een leuk stukje humor! Kwam ik tegen tussen mijn middelbare schoolspullen!


Ik had 12 flessen whisky in mijn kelder,
en mijn vrouw zei mij de inhoud van iedere fles leeg te gieten in de gootsteen.

Ik trok de kurk uit de eerste fles en goot de inhoud in de gootsteen, met uitzondering van een glas wat ik opdronk.

Ik trok de kurk uit de tweede fles en deed hetzelfde, met uitzondering van een glas dat ik opdronk.

Ik ontkurkte de derde fles en goot het goede oude vocht in de gootsteen met uitzondering van een glas dat ik opdronk.

Ik wriemelde de kurk van de vierde gootsteen en schonk de flessen in de glazen die ik opdronk.

Ik trok de fles van de kurk van de volgende en dronk de gootsteen leeg en gooide de rest in het glas.

Ik trok de gootsteen uit het volgende glas en schonk de kurk in de fles.

Ik trok de volgende kurk uit mijn keel en schonk de gootsteen in het glas en dronk de fles.

Toen kurkte ik de gootsteen uit het glas en fleste de glazen en dronk de schonk.

Daarna fleste ik de gootsteen met het glas en goot de kurken in mijn keel.

Vervolgens keelde ik de dronk en schurkte de kurk in de goot.

Toen ik alles leeggegoten had hield ik met een hand het huis overeind en telde met de andere de glazen, de glazen, de gootstenen en de flessen en de kurken en kwam tot 29.

Om zeker te zijn telde ik ze nogmaals en het waren er 74.

En toen het huis weer voorbij kwam heb ik opnieuw geteld.

En ten slotte heb ik alle huizen, kurken,flessen en glazen in de gootsteen gegooid met uitzondering van een glas dat ik opdronk.

I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Mineko

 :rollol: :rollol: Ik lag me nogsteeds een krul in mijn lul als ik dit weer lees, en dat is noggrappiger want ik heb geen lul!!  :rollol: :rollol:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Wauw, je zou er bijna dronken van worden  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

Ja inderdaad, mar het is mij nog nooit overkomen, hihi, dat zou humor zijn ;D
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

petra1963

Je leeft nog steeds, toch ? Dus die 12 flessen whisky heb je hooguit in de loop der jaren leeggedronken..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mineko

#5
Ja, hihi, ik leef nogsteeds! Ik denk ook niet dat ik bovenstaande ooit ga uitproberen! Alhoewel, mijn oma kon ook veel hebben qua drank, was nooit dronken, onze familie noemde haar altijd Maria de Drankzuchtige, hihi. Ik an er zelf ook wat van hoor! Geerfd denk ik  ;D
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

pinky

Ik ben zelfs nog nooit aangeschoten geweest! Hoewel ik daar aan begon te twijfelen toen in dit berichtje las. Heb ik vanochtend nou gedornken of niet? If geflest misschien? Neej he? hmm, nou ja, zal dan nog wel slaapdronken zijn. Of was het nou dronkgeslapen zijn?  :P

Mineko

Misschien heb je wel in je slaap gedronken!!! :schater:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja ik vroeg me al af wat die lege flessen onder mijn bed deden...

Zonnekind

Lagen er alleen flessen of heb je ook een gootsteen of glas gevonden? Ik mis er namelijk 29, of waren het er nu 74? ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mineko

Oh ja en lager er ook kurken en huizen??  :rollol:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Zonnekind

Ik denk dat iedereen wel eens enkele huizen in zijn kurk vindt ;D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Neej, wel een gootsteenontstopper!

Mineko

En dat kun je nou weer beter niet drinken :schater:
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!