Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekendwordingscampanje ("relatiesites/kantoren" en aanverwanten.. !?? )

Gestart door Willem, juni 24, 2007, 04:10:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

Nou, mij niet gezien! Moet nu al lachen als mensen me raar aankijken omdat ik weer (vrijwillig) een filmpje regisseer, voor bijna niets musicallessen aan kinderen geef, zomaar op een andermans huis pas en voor nog geen 2 euro in het uur de zomervakantie op de camping ga werken (en dat is hard werken, maar vooral heeeeeel erg leuk). Of dat ik ontslag neem, omdat ik mijn baas een **** vind. Tsja, allemaal dingen die ik doe en die ik belangrijker en leuker vind om te doen dan geld verdienen. En als je ziet wat een lol ik daarmee heb! Dan vraag ik me wel eens af waarom sommige mensen saai werk doen, zodat ze maar snel veel geld kunnen verdienen. Als je dood bent, kun je het toch niet meenemen. Ja ik ben het helemaal met je eens!
Trouwens, mijn vriend zegt dat ik een bonobo aapje ben! *glimt van trots*

Willem

Bonobo !???   Dat zijn de beste !   :klap:   (Zie mijn avatar...  ;D )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Tsja, ik ben ook de beste natuurlijk!

*oh oh, wat zeg ik nou weer!*

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Jovi_Hobbes

 :schater:

Citaat van: Willem op augustus 03, 2007, 11:37:16 PM
(Het rechte pad levert meer "rijkdom" op ( € £ $ ) , dus voor wie daar vooral in geinteresseert is.. )

Blij dat dat niet mijn drijfveer is, want ik kan geen rechte paden volgen, om de een of andere manier loop ik altijd zijwegen in  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja en zei die afdwalen maken nog eens wat mee! Dat levert juist de leukste gesprekken, belevenissen en avonturen/ avonduren op!

Willem

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 05, 2007, 04:21:38 PM
:schater:

Citaat van: Willem op augustus 03, 2007, 11:37:16 PM
(Het rechte pad levert meer "rijkdom" op ( € £ $ ) , dus voor wie daar vooral in geinteresseert is.. )

Blij dat dat niet mijn drijfveer is, want ik kan geen rechte paden volgen, om de een of andere manier loop ik altijd zijwegen in  :D


Ik vererger dat alles alleen maar ! Mijn afwijkende paden gaan soms ook ondergronds !  :schater:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Waarschuw svp even wanneer je het forum gaat ondergraven met je onderhuidse gangen... ;D Dan kunnen wij tijdig vluchten... :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ehh, laten we maar beginnen met onderaards.. ;D Ik ben geloof ik te moe, ik ga slapen. :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Nee nee Peter ! Wakker worden !!! 
(Onderhuids is voor het schurft  :o )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)