Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Genosse is jarig!

Gestart door Sismo, juni 24, 2007, 11:15:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


jojo83

Bij de verjaardagstopics ben ik altijd te laat...Maar toch bij deze nog gefeliciteerd!!!!  :cake: En een extra stuk  :cake: voor het te laat zijn  ;)

Mannetje

Gefeliciteerd.

Oja Jojo, je bent dit keer niet te laat hoor!  :P Hij is toch echt vandaag jarig!

jojo83

haha...ik loop in gedachten al een dag voor (van datum dan). Dus vandaar dat ik dacht dat ik een dag te laat was  ;)
Maar dan ben ik eindelijk eens netjes op tijd  :klap:

Mannetje

Zullen we dat stukje extra gebak lekker samen opsmikkelen, want die is nu over...  ;)

jojo83


Mannetje

Wil jij de aarbei, of de slagroom?

jojo83

hmmmmm.... *denk denk denk* doe maar de aardbei

Mannetje


jojo83

Heerlijk ja!
Maar nu de taart op is, laten we hier maar even stoppen, anders vullen we dit topic helemaal met onze onzin. En dan komt straks de  :flic: achter ons aan

petra1963

Gefeliciteerd, Genosse !  :cake:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Citaat van: jojo83 op juni 24, 2009, 09:33:16 PM
Heerlijk ja!
Maar nu de taart op is, laten we hier maar even stoppen, anders vullen we dit topic helemaal met onze onzin. En dan komt straks de  :flic: achter ons aan

Hahaha, ik ben ooit eens afgesplitst met Jan. Misschien gaat dat met jullie ook wel gebeuren. ;D
Maar je hebt mazzel, dat er géén van de admins meer vaak komt kijken hier. :P

bebe

ja hoor Bebe is weeeer te laat met felicitaties!
Maar wederom wel gemeend:
alsnog van harte gefeliciteerd! hopelijk heb je een heerlijke dag gehad!!!
ik snap maar niet waarom ik nooit bericht krijg als er iets wordt geplaatst in dit forum ,ik stel het telkens weer in
maar het lukt op 1 of andere manier niet,wheeeeeeeeeeeeee  :78:
iemand suggesties?

Ienepien

Gewoon alle dagen óveral kijken. :P ;D

bebe

dat is denk ik inderdaad de enige oplossing, haha