Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maagd?

Gestart door TBW, november 13, 2005, 11:06:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Fijn om zo'n begripvol iemand te hebben die je helemaal kunt vertrouwen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

#106
*klopt stof van topic*

Ik ben ook gewoon maagd, schaam me daar ook niet voor. Ik snap ook niet dat mensen dat zo verwonderlijk vinden. Als je het iemand verteld gaan ze er direct vanuit dat je streng gelovig bent ofzo. Ik ben helemaal niet gelovig, maar sommige waarden van het geloof vind ik wel het nastreven waard. Geen seks voor het huwelijk vind ik bulshit, maar alleen seks met iemand waarvan je echt houd vind ik dan wel weer heel goed. Al zal ik zelfs in dat geval nog steeds geen seks willen (maar dat zeg ik er meestal niet bij, dat verward de  "normale"  mens alleen maar :p )

jojo83

Dat je geen seks wil lijkt voor de "normale" mens absurd...Die denken meteen dat je iets vreselijks mankeert...
Wat zijn "normale" mensen dus eigenlijk vreemd he!!!  :D

petra1963

Ja, heeeeel vreemd !  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

bebe

soms snap ik onszelf geeneens,haha laat staan een ander!
ik ervaar het precies zo als ik al eens zeg dat ik nog maagd ben, denken ze idd dat je streng gelovig bent........
waarom doen mensen dat toch gelijk een etiketje opplakken? zoals ze ook denken als je geen vriendje hebt dat je
dan dus automatisch lesbisch bent..............tja

sutoroberi_sheku

collega's van me probeerden ook wel eens te gokken.
Je valt toch op jongens? ik vind jou echt geen type voor meiden.
Dus je valt niet op jongens? Dan toch meiden?
Niet? *vraagtekens* tss, val je op dieren ofzo?!

pinky

 :schater: Dan klopt het helemaal dat zulke opmerkingen meer op henzelf dan op jou slaan! ;)

knabbelvanbabbel

Ik ben zo'n normaal (vreemd) mens. Iedereen moet doen wat hij wil maar in 'onze' ogen is het toch niet helemaal zoals een leven zou moeten zijn.
Het is toch een van de mooiste dingen in het leven als je als een verliefd stel aan elkaar kan zitten en van elkaar genieten ?

Ik heb eens geprobeerd sex op te geven zodat de problemen weg zouden gaan en dat lukte niet dat gaf alleen maar grotere problemen.
Een vrouwelijke vriendin zij toen iets tegen me wat ik nog steeds een erg goede spreuk vond en die mij erg aansprak :

" Zonder sex geen leven"    volgens mij hoort het gewoon bij het leven  :-\

pinky

Je hebt gelijk, zonder seks geen leven. Daarom is het maar goed dat slechts 1% van de bevolking aseksueel is en niet iedereen. Toch? En waarom proberen die dan te veranderen in seksuele wezens?

Mannetje

Dat getal moet even door een wonder worden opgekrikt naar 5%, of mischien zelfs 10%.
Dan zijn er een stuk minder mensen hier eenzaam en op zoek naar een relatie, waarin geen gezeik is tussen het wel- en niet asexueel zijn.
Tevens begint de wereld een beetje overbevolkt te raken.

knabbelvanbabbel

Volgens mij wordt de wereld nu een beetje op de kop gezet  ???. Dat de wereld te vol raakt is een ander probleem maar om nu meer mensen aseksueel te laten worden is niet echt de oplossing voor zowel aseksualiteit als de overbevolking.
Al zouden 10% mensen het worden dan nog blijf je 90% kans hebben dat je een seksueel tegen het lijf loopt waar je verliefd op wordt.

pinky

Dat is een ander verhaal. Maar zo heb je ook mensen die wel of juist absoluut geen kinderen willen. En als die verliefd op elkaar worden? Wat dan? Wat doe je dan?

Of als iemand naar Australie wilt emigreren en de ander absoluut niet en die worden verliefd op elkaar. En zo zijn er nog veel meer dingen die gewoon zo anders zijn aan de ander. En dan is het; of accepteren of uit elkaar gaan en hopen dat de volgende keer beter zal gaan. Dat is een moeilijke beslissing, maar ik denk wel dat je er veel van kunt leren en veel persoonlijke groei uit kunt halen. En dat is alleen maar goed voor jezelf en je eventuele volgende relatie.