Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maagd?

Gestart door TBW, november 13, 2005, 11:06:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

NoBigThing

Maagd.

Sinds ik hier ben beland weet ik niet of het iets is waar ik trots op moet zijn of spijt van moet hebben.

Ik wil wel seks maar 't moet ook wat betekenen, en uit een serieuze relatie voortkomen.

Dat staat niet los van het feit dat ik ziekelijk vaak aan seks denk. En ik ben geen pervert. Ook niet aseksueel zoals jullie wel doorhebben ;)

Ereinion

Je moet er trots op zijn, natuurlijk! Waarom zal je er induiken alleen omdat de rest van de wereld doet alsof ze het allemaal al gedaan hebben? Je geeft zelf al criteria aan, daar zou ik me toch wel een beetje aan houden als ik jou was. Het komt waarschijnlijk vanzelf wel een keer.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Nou, spijt, trots..
Als je in een situatie hebt gezeten waarvan je weet dat je je wip aan je neus hebt laten voorbij gaan, daar kan je nog enigszins spijt van hebben. Als die situatie zich nog niet heeft voorgedaan, dan lijkt me dat meer iets wat beter leert aanvaarden, dan dat je er trots op bent of spijt over hebt.

't Schijnt dat veel mensen spijt hebben van een geforceerde eerste keer. Dus je kan trots zijn dat jij nog de kans hebt om je eerste keer memorabel te maken.  ;)

NoBigThing

Citaat van: Sammy op april 13, 2006, 07:53:01 PM
Nou, spijt, trots..
Als je in een situatie hebt gezeten waarvan je weet dat je je wip aan je neus hebt laten voorbij gaan, daar kan je nog enigszins spijt van hebben. Als die situatie zich nog niet heeft voorgedaan, dan lijkt me dat meer iets wat beter leert aanvaarden, dan dat je er trots op bent of spijt over hebt.

't Schijnt dat veel mensen spijt hebben van een geforceerde eerste keer. Dus je kan trots zijn dat jij nog de kans hebt om je eerste keer memorabel te maken.  ;)

Goed advies. Bedankt alvast :)

Jovi_Hobbes

Citaat van: NoBigThing op april 13, 2006, 04:07:43 PM
Ik wil wel seks maar 't moet ook wat betekenen, en uit een serieuze relatie voortkomen.

Dat lijkt me het belangrijkste toch?
Zolang je trouw aan jezelf blijft denk ik dat je nooit ergens spijt van hoeft te hebben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Sowieso denk ik dat best veel mensen op hun achttiende nog geen seks gehad hebben. Er wordt veel overdreven hoor. Je bent waarschijnlijk wel lid van een minderheid, maar bepaald geen kleine minderheid.

petra1963

 ::) Uh, om het ingewikkeld te maken.. ik heb wel sex gehad, dwz naakt met een partner in bed gelegen en van alles geprobeerd.  Maar zoals ik in mijn voorstelstukje al schreef, functioneert mijn lichaam niet zoals het behoort. Mijn 'apparatuur' functioneert niet. En ik vond het ook niet echt leuk, of plezierig.
Wat is in dat geval 'maagd' ? Ben ik nog maagd vanwege een fysieke functie, of ben ik het niet meer omdat ik het toen wel wilde of probeerde ? Of nog weer anders ? Wat is de valkuil groot om weer in binaire (0/1) schema's terecht te komen... Ziiten er niet ook schakeringen tussen in ? Dat lijkt me nou juist een goede vraag voor dit forum... :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dat is inderdaad een goede vraag. Maar één met een erg lastig antwoord.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goh en dacht TBW alles ondervangen te hebben met het feit dat je je stem nog kan aanpassen, maar hier had hij dus niet aan gedacht.
Sorry, ik moet ook even het antwoord schuldig blijven...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

«-o-Lantos-o-»

Citaat van: peter1963 op juli 13, 2006, 06:25:29 PM
::) Uh, om het ingewikkeld te maken.. ik heb wel sex gehad, dwz naakt met een partner in bed gelegen en van alles geprobeerd.  Maar zoals ik in mijn voorstelstukje al schreef, functioneert mijn lichaam niet zoals het behoort. Mijn 'apparatuur' functioneert niet. En ik vond het ook niet echt leuk, of plezierig.
Wat is in dat geval 'maagd' ? Ben ik nog maagd vanwege een fysieke functie, of ben ik het niet meer omdat ik het toen wel wilde of probeerde ? Of nog weer anders ? Wat is de valkuil groot om weer in binaire (0/1) schema's terecht te komen... Ziiten er niet ook schakeringen tussen in ? Dat lijkt me nou juist een goede vraag voor dit forum... :wave:

* politicaly correct * is maagdheid alleen iets bij de vrouwelijke sexe. Want die hebben een zo geheten * maagdenvlies* en wij mannen hebben dat niet. En persoonlijk vind ik dat hele "maagd" gedoe gewoon maar iets denkbeeldig, gewoon iets voor de ego of zo. Want * maagd zijn betekent geen ( vaginale penetratie ) sex hebben. Maar er waren en zijn vrouwen die echt slim waren die om toch * maagd*  te blijven tot hun trouwdag, intussentijd alleen maar anale sex hebben.

Labels en hun definities zijn dingen die we zelf maken. En er is altijd een manier om eromheen te draaien.

~The Soul That Can Speak Trough The Eyes Can Also Kiss With A Gaze~
~There Is A Darkness Living Deep In My Soul That Still Has A Purpose To Serve~
~When Did I Realise That I Was God? Well I Was Praying And Realised That I Was Talking To Myself~
~Death Is Not The End But The Begining Of Eternity~

Zonnekind

Citaat van: NoBigThing op april 13, 2006, 04:07:43 PM
Dat staat niet los van het feit dat ik ziekelijk vaak aan seks denk. En ik ben geen pervert. Ook niet aseksueel zoals jullie wel doorhebben ;)

Ik denk ook ziekelijk vaak aan seks. Ik pieker me rot: ga ik ooit seks kunnen hebben en de relatie met mijn vriend kunnen redden? Ga ik dat ooit leuk vinden? Ben ik voor de rest van mijn leven aseksueel?...

Citaat van: «-o-Lantos-o-» op juli 14, 2006, 12:49:52 AM
Maar er waren en zijn vrouwen die echt slim waren die om toch * maagd*  te blijven tot hun trouwdag, intussentijd alleen maar anale sex hebben.

:rollol: Geweldig! Ik had het nog nooit gehoord maar ik vind het echt schitterend!

Ah ja, het onderwerp, ik ben geen maagd meer maar dat zullen jullie ook al wel doorhebben zeker :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Viper

...zoveel maagden hier ( look at the charts!)  :o

Echt raar denk ik even. Er komt ook direct de vraag 'hoe kan je weten dat seks echt niet lukt en aan jou besteed is' als je het nooit gedaan hebt (all-the-way part dan)

Maar dat zijn weer stoute vragen van mij  :-X FOEI!

Ereinion

Ik kan maar één ding antwoorden: Waarom zou je iets proberen dat je niet aanspreekt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Ik heb nog nooit oesters gegeten. Maar ik weet vrij zeker dat ik ze niet lekker zal vinden, omdat ik in het algemeen slijmerige dingen nogal smerig vind. Mss loop ik wel een geweldige eetsensatie mis, maar ik heb iig geen enkele behoefte om het te proberen. Oesters zijn geen essentieel onderdeel van mijn leven, en tot nu toe red ik het prima zonder oesters.

NB waarom kwam ik nou op oesters op een forum over aseksualiteit  :schater:.

Viper

Daar kan ik wel inkomen.

Ik persoonlijk ben eerder ontdekkingsgezind. Ik moet iets zelf ervaren eer ik er een mening over vorm.
Oesters vindt ik erg lekker, en ze zijn helemaal niet slijmerig hoor. Het ziet er wel zo uit. Ik geef wel toe dat ik vaak mt een beetje angst en spanning dingen doe.
Bijvoorbeeld de eerste oester... Stel dat het absoluut vies is en het zit in je mond... wat dan?

Maar dat zal de ene tegenover de andere mens zijn denk ik.

Ik heb zo ook nooit gesnapt dat zonnekind vliegangst heeft. Ze heeft immers nog nooit een vliegtuig van binnen of van dichtbij gezien. Maar toch...
Dan kan ik soms denken "Verdorie raap even de moed samen en probeer het... je zal zien hoe het meevalt en wat een luxe het is om te reizen"

En hebben jullie dat emkel op seksueel vlak omdat het jullie helemaal nietaanspreekt, of hebben jullie dat met andere zaken ook (bijvoorbeeld vliegangst)