Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Maagd?

Gestart door TBW, november 13, 2005, 11:06:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

spinneret

Ik heb Nederlands bijna vergeten, maar alsjeblief reageer in Nederlands zo ik kan opniew leren :)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

lorelei

 :rollol:
Geweldig woordenboek! Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of het er alleen van Spinneret in staat of van iedereen. :P

Zelf ben ik ook maagd en eigenlijk ook van plan om "ongebruikt retour" te gaan, tenzij er ineens een heel bijzonder iemand op het toneel verschijnt en het niet anders kan.
Seks is voor mij één van die dingen waarbij ik echt geen behoefte heb om het te proberen, net zoals roken of tarantula's aaien(ik ben een beetje een arachnofoob). Voor de rest ben ik wel redelijk 'maar een keertje proberen of het leuk/lekker/watever is' aangelegd, want ik heb bijv. wel sprinkhanen gegeten, een keertje drugs gebruikt(en dat laatste beviel niet dus dat doe ik niet weer) en ik drink ook wel alcohol.

Ann

Ik ben maagd
en van sterrebeeld ook :rollol:
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Dan zul je wel altijd maagd blijven  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 24, 2006, 03:29:09 PM
Dan zul je wel altijd maagd blijven  :schater:

;Ddat ben ik van plan ja
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ienepien

Soms heeft het ook wel eens voordelen, dat spam ertussen. Zo werd hiermee deze stelling naar boven gehaald. Ik had die nog niet gelezen, dus wel leuk, om te weten van iedereen. Ik ben geen maagd meer, 3 kinderen, en op brute wijze van mijn maagdelijkheid ontdaan toen ik 16 was. :78:

pinky

Ik ok allang niet meer, maar ja, ik wilde het ook niet blijven.... :D

Jovi_Hobbes

Jij bent nu eenmaal de vreemde eend in de bijt op dit forum  ;D  Maar wel een heel erg welkome eend natuurlijk  :knuffel:

Citaat van: Ienepien op augustus 15, 2007, 10:57:30 PM
en op brute wijze van mijn maagdelijkheid ontdaan toen ik 16 was. :78:

Wat erg voor je Ienepien  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

En af en toe best wel frustrerend. Je blijft je leven lang "de eerste keer"herinneren. Tenminste, dat denk ik wel. Net als "de eerste kus". En als het dan zo'n rot ervaring is, dan komt het af en toe wel eens boven. Niet constant, hoor, het is bij mij geen issue meer. :-\

Little_Lady

Ik beschouw mezelf niet zozeer als maagd (heb redelijk wat ervaring met seksuele dingen), alleen de penetratie is nooit gelukt. Na een stuk of zes keer proberen (met ex en huidige vriend) had ik zoiets van: misschien heb ik ook wel vaginisme? Ik ben niet van plan maagd te blijven (wil ook kinderen), maar kan me niet voorstellen het uiteindelijk echt met iemand te doen... :-\

Ienepien

Ik hoop voor je, dat het ooit eens goed komt. En kinderen zijn zo'n verrijking van je leven. Het is echt de moeite waard! (zegt een oma) ;)

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 25, 2006, 09:42:29 PM
Mijn redenatie is daarom ook, waarom zal ik mezelf al die ellende en stress op de hals halen voor iets dat ik helemaal niet mis en waar ik dus ook echt geen behoefte aan heb. Want geloof mij, een situatie waarin iemand meer van je wil dan je kunt geven is zeer stressvol en is niet vol te houden als de ander niet heel erg begripvol is.

Ik ga nog eens een oud topic van onder het stof halen :) Is het ook niet dat, iets dat je niet hebt, je gewoon niet kan missen? Ik ga het weer vergelijken met de tv. Ik had vroeger geen tv en ik miste dat dus ook niet en had er geen behoefte aan. Iedereen zei dat een tv hebben zo fantastisch is en zo ontspannend enzo. Ik vond dat allemaal niet nodig, ik miste het niet. Als ik bij Viper bleef slapen, had ik dan wel een tv. Ik begon het stilaan heel leuk te vinden. Nu ben ik blij dat ik wel een tv heb. Heb jij dan zo nooit zin om het toch eens te proberen? Je weet niet wat je mist en misschien vind je het juist heel fijn...
Ik probeer je niet te overtuigen, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik probeer er gewoon iets dieper op in te gaan.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.