Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Psychologie Magazine

Gestart door Ereinion, juli 07, 2007, 07:39:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik ontving net een mailtje van Kirsten. Zij heeft ook het artikel voor de Yes geschreven en is nu bezig met een ander artikel. Hieronder een stukje uit haar mail:

Op dit moment ben ik voor Psychologie Magazine bezig met een serieus artikel over mensen die geen seks hebben. Omdat ze het niet willen, of omdat het niet op hun pad komt. In dit artikel wil ik ook aseksualiteit onder de aandacht brengen. Maar je snapt het, ik zoek natuurlijk weer iemand die daar over wil vertellen. Een ervaringsdeskundige. Nu ben ik vrij specifiek op zoek naar iemand die geen seks heeft gehad en het ook niet wil (misschien wel zal proberen, maar dat staat los van het artikel). In het artikel zoeken we niet naar antwoorden, dus je zult van ons geen "het niet hebben van seks heeft invloed op je psyche" -achtige dingen horen. We willen alleen laten zien dat het kan. En waar deze voorkeur of afkeur door veroorzaakt zou kunnen worden.

Ken je iemand of meerdere iemanden die mee zouden willen werken? Het gaat om een (kort) telefonisch interview, dat uiteraard na afloop doorgelezen en gewijzigd mag worden (bij Psychologie Magazine werken we overigens wat verder vooruit, dus niet dat haastwerk zoals je bij de Yes zag). Ook zal er een foto bij komen.
Daarnaast zullen we jullie website weer gaan vermelden. Psychologie Magazine heeft een grote oplage van 150.000 exemplaren, die daarnaast ook nog eens veelvuldig verspreid wordt, dus jullie zouden er in een klap een groot publiek van serieuze lezers mee kunnen bereiken.

Ik hoor graag van je of jullie ons kunnen helpen.


Ik vind dat zeker iemand van ons mee moet doen, ook al is het niet anoniem. Zoals je kunt lezen kom ik niet in aanmerking, dus meld je aub aan. Ik heb Kirstens adres, voor degene die dat graag wil hebben.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Een goed blad wel, de Psychologie. Toevallig vandaag eentje gekocht. Ik ga erover nadenken.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

hm...een foto zie ik niet zitten...

Sismo

Dat is wel een puntje ja....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Je moet maar zo denken, alleen oprecht geïnteresseerden kopen zo'n blad. Dus psychologen, mensen in die in de psychiatrie werken en anderen die oprecht geïnteresseerd zijn in de psychologie. En dat zijn over het algemeen vrij ruimdenkende personen die wel een geheim kunnen bewaren of in elk geval discreet zijn. Ik denk dat wanneer een bekende de foto zou zien tijdens het lezen van het blad niet zomaar midden op straat gaat roepen "Hee, ik zag jou laatst in psychologie magazine als aseksueel! Goed man!" Of zoiets.
Ik zou het ontzettend stoer van jullie vinden als jullie het zouden doen! Maar het blijft jullie eigen keuze natuurlijk. Ik snap ook heel goed dat het een hele stap is. Iets dat je niet zomaar doet!

Stev

Goed punt, Pinky!  :klap:

Ik kom dus ook niet in aanmerking, bovendien heeft mijn schoonvader een abonnement op Psychologie Magazine  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat een hoop actie ineens  :klap:
Een foto is voor mij ook een hele grote reden om het niet te doen. Psychologie magazine is inderdaad heel erg populair en ik ken te veel mensen die het lezen. Anders dan Pinky schrijft is het juist gericht op mensen die wel geïnteresseerd zijn in psychologie, maar er juist niet in werken. Een hele brede doelgroep dus.
Zonder foto wil ik er wel serieus over nadenken, maar met is geen optie voor mij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ga je in gedachten houden, Jovi.
Sismo, ik hoop dat jij het gaat doen.
Wees gerust, ik weet zeker dat meer mensen die ik ken de Yes hebben gelezen, maar niemand heeft me er op aangesproken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is eigenlijk ook wel weer wat vreemd. Zouden ze dat niet durven?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik denk dan steeds dat ik niet genoeg te melden heb en veel te veel twijfel over dingen... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Wanneer weet je ooit iets zeker...
We hebben met z'n allen gezegd dat we er meer ruchtbaarheid aan willen geven, dus dan moeten we deze kansen ook echt benutten. Niet alleen naar jullie toe bedoeld hoor, maar aan ieder lid.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Je hebt gelijk! Ik doe het!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

 :visibility: :klap: :knuffel: :cake:

Ik pm je meteen het emailadres! Geweldig, Sismo!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-