Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Psychologie Magazine

Gestart door Ereinion, juli 07, 2007, 07:39:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

O jee...
Misschien kun je haar vragen hoe groot de foto wordt?
En als het een hele grote foto wordt moet je samen met je poes of de hond van de buren ofzo op de foto gaan, dan kun je je daar heerlijk achter verstoppen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik zat al te denken aan een enorme zonnebril, pruik of nog beter: een burka  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Of een heel groot landschap, met jou klein rechts onderin...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Vandaag het (telefonisch) interview gedaan. Ik hoop dat ze wat van mijn verhaal kan maken! Volgende week waarschijnlijk op de foto... :-X
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Wat goed!  :klap:
Was het een leuk gesprek en ging het goed?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Toch wel een beetje zenuwachtig, heb wel honderd keer "zeg maar" gezegd geloof ik...(stopwoordje)  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 :D dat zeg ik ook als ik zenuwachtig ben!
Maar dat geeft niets, dat schrappen ze er wel uit. Je bent nog steeds een held (heldin  ::) )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nou...hebben we dan eindelijk DE overeenkomst gevonden?  :schater:
Nu voelt het nog oké, maar in oktober....lig ik in de schappen.... :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

ENG!!!

en tijd voor een nieuwe poll: wie heeft er allemaal "zeg maar..." als stopwoordje?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :rollol: ik was me er eerder niet eens van bewust!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Overigens lig ik niet alleen in de schappen, als het goed is, zijn we met z'n vijven. Nog 4 andere mensen die om uiteenlopende reden geen seks hebben en/of willen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Hihi, het viel me bij mezelf een paar maanden geleden op. Sinds die tijd probeer ik het minder te doen en eigenlijk werkte dat wel, maar ja nu heb je natuurlijk alles weer naar boven gebracht, zeg maar  ;D

Citaat van: Sismo op juli 26, 2007, 10:15:08 PM
Overigens lig ik niet alleen in de schappen, als het goed is, zijn we met z'n vijven. Nog 4 andere mensen die om uiteenlopende reden geen seks hebben en/of willen.

Dan ben je in ieder geval in goed gezelschap. En je komt gelukkig niet op de cover, dus alleen mensen die het blad echt lezen zullen je zien. Dat scheelt weer een heel klein beetje.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-