Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Medewerking Tv-programma ‘Je zal het maar hebben.’

Gestart door Stev, juli 08, 2007, 01:29:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Dat is zeker waar. Daarom doen ze dat waarschijnlijk ook.
Als er vragen zijn waar je niet uitkomt kunnen wij je misschien wel helpen als je dat wilt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nou, het was niet zo algemeen, maar juist heel erg persoonlijk. maar bedankt voor het aanbod.

Was trouwens wel grappig, eerst stelde ze allerlei vragen over aseksualiteit en hoe het dan allemaal ging. En daarna ging het over hobbies en dergelijke. Zegt ze: nu komen we op het persoonlijke gedeelte. Ik vond het eerste gedeelte toch iets persoonlijker en daar moest zij dan ook wel weer om lachen.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :D Dat vind ik ook.
Inderdaad, met echt persoonlijke vragen kunnen we je moeilijk helpen. Nou ja, dan maar wat algemene, virtuele steun:  :cake:  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oeh, altijd goed! neem zelf ook wat!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

En een  :knuffel: natuurlijk!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dank je Peter. Kijk alleen al voor de  :knuffel: en de  :cake: is het goed om aan dit soort dingen mee te doen  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Nou, ik heb, zoals dat zo mooi heet, een screening gehad. Vandaag ben ik naar Hilversum geweest en hebben ze wat opnamen gemaakt. (gewoon proef, hoor. Zodat ze het in het volgende overleg kunnen laten zien, denk ik.) Volgens mijn contactpersoon kwam ik goed over, dus daar zal het hopelijk niet aan liggen.

Wat wel een klein beetje een probleem was, was dat ik al met foto in de yes heb gestaan. Ze hebben liever niet steeds hetzelfde koppie. En als dit programma doorgaat, wordt dat probleem alleen maar groter. Ik vind het zelf ook belangrijk dat er meer 'aseksuele gezichten' komen (volgens mij kom ik de laatste tijd erg verkeerd uit mijn woorden  :-\ ), zodat ook duidelijk is dat meer personen aseksueel zijn.
(Go Sismo!)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Tja..dan moet het toch een levensgrote foto worden... :-\  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik snap goed wat je bedoelt Ereinion, maar het probleem is dat het toch een onderwerp blijft waar veel mensen liever niet al te veel mee naar buiten treden (waar ik me zelf dus ook verschrikkelijk schuldig aan maak  :-\ ) en als we dan eens iemand hebben valt die persoon weer buiten de doelgroep.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Ereinion op juli 17, 2007, 05:54:39 PM
Wat wel een klein beetje een probleem was, was dat ik al met foto in de yes heb gestaan. Ze hebben liever niet steeds hetzelfde koppie. En als dit programma doorgaat, wordt dat probleem alleen maar groter.

Dan moeten ze niet zeuren als er ook mensen boven 40 mee willen doen!  >:D   Maar goed, ik was voor die screening niet geslaagd, weet ik bijna zeker... ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik heb er maar eens achterna gemaild, maar het bleek dat ze mijn screening wel interessant vonden, maar dat ze niet nog twee onderwerpen konden verzinnen die aan aseksualiteit verwant waren, zodat ze een programma konden vullen. Maar ze hebben het ook nog niet helemaal afgeschreven. Maar weer afwachten dus...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Toch gewoon Asexueel, Frigide en Vaginisme? Lijkt me logisch. Of verminkt door besnijdenis?

Ereinion

Maar ik denk dat ze die onderwerpen al eens behandeld hebben.

Ik kan natuurlijk wel eens wat opties doormailen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, ik dacht ook aan Frigide en Vaginisme als andere twee onderwerpen. Kunnen ze gelijk mooi uitleggen wat het verschil is.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)