Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Wat doen jullie zoal graag in jullie vrije tijd? Behalve hier rondhangen ;D

TBW

Lezen, debateren, de politiek observeren, me inzetten voor de republiek en het Humanisme, filosoferen, boeken schrijven, vrouwen observeren, klappen van mannen uitwijken wiens vrouwen ik observeerde, en zo verder doelloze en verveelde bezigheden.

myra

lezen, zwemmen, wandelingen in het bos (vooral nu in de herfst) of gewoon doelloos wat rondlopen en mijn omgeving bekijken, diepgaande gesprekken voeren met vrienden, naar een film kijken,...

phate

lezen, gedichten schrijven, beetje tv kijken een soms ook nog wel eens msnen. (nouja eigenlijks best veel)

Ereinion

Kleding maken, gekke dingen organiseren, en slachtoffer spelen bij EHBO-verenigingen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Lezen, Muziek luisteren, gitaarspelen, studeren (nou ja da's niet echt een hobby maar wel een vrije tijdsbesteding als je geen student meer bent...), aikido... Eigenlijk meer dan waar ik tijd voor heb!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Hallo! Goh, erg leuk om eens te lezen waar eenieder zich hier zoal mee bezig houdt! Vind ook dat er erg leuke dingen tussen zitten:-)
Slachtoffer spelen, klappen van mannen ontwijken:-)
Ik zelf lees graag, zit (iets te) veel achter de computer, ik kijk graag films, ga graag stadten, vind wandelen ook leuk, maar niet alleen....en, heb een nieuwe hobby in spé, ( moet nog gaan kijken hoor, maar ik denk dat t vrij zeker een hobby gaat worden: ik ga een kijken om lessen zwaardvechten te gaan nemen:-) Serieus ;D
Ben dus benieuwd, maar denk dat t erg goed is voor mijn conditie, evenwicht en motoriek, en hoop op die manier mijzelf een andere levensstijl aan te kunnen meten en mij lichamelijk en mentaal weer een beetje in balans met elkaar te kunnen krijgen....
we gaan het zien binnenkort. (zodra ik een proefles geregeld heb :D)

Ereinion

Zwaardvechten  :o COOL  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Persoonijk ben ik niet slecht met pijl en boog.

Knoddepropje, riddertje spelen?

:D

Ereinion

TBW, nog een ridder kostuum nodig?...  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

TBW: Ik moet eerst nog gaan lessen, als ik daarna een beetje goed ben wil ik gaarne eens met u vechten ;D
Boogschieten is ook leuk. Heb ik een aantal jaren geleden eens een jaartje gedaan, maar was erg onhandig aangezien ik toen geen lenzen had maar een bril, waardoor je de roos niet meer kunt zien.... :( en ik heb het waarschijnlijk bekende "vrouwenelleboogje" waardoor de pees steeds maar weer op m'n arm kletste en die er dus na een uur paars/zwart uit ging zien. Beschermers? Daar klapte de pees dus gewoon onderdoor..... Geen succes dus :geezer:
Maar ik ga aanstaande donderdagavond kijken en meedoen :D
Ben benieuwd!

TBW

Citaat van: Ereinion op november 17, 2005, 09:26:19 PM
TBW, nog een ridder kostuum nodig?...  ;)

Mocht het ooit het geval zijn, ik weet je wonen (nee, serieus).

Knoddepropje, ik kan niet goed tegen die toestanden, ik ben blij je zo nooit gezien te hebben met die pees of ik was gegarandeerd van m'n stokje gegaan...

Knoddepropje

t Was alleen maar blauw hoor...(Een weekje of 5) Niks geen bloed of open wonden....

ChibiFirli

Als extra hobby, 's nachts wanneer ik eigenlijk moet slapen forums terug in orde krijgen ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

organised chaos

Lezen, muziek luisteren, films kijken, internetten, schrijven, wandelen en fietsen.