Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Citaat van: ChibiFirli op november 20, 2005, 06:10:45 AM
Als extra hobby, 's nachts wanneer ik eigenlijk moet slapen forums terug in orde krijgen ;D.

Ben jij ook zo'n nachtraaf?

Knoddepropje

Ben vandaag dus wezen zwaardvechten ;D t Was erg leuk! Ben bang dat ik morgen niet kan lopen vd spierpijn, maar dat is t waard! Volgende week weer dus ;D
Enne, leuke bijkomstigheid: ik Heb voor het eerst sinds 3 jaar eens de slappe lach weer gehad :rollol:
Wist niet eens dat ik dat nog kon :D
Maar ja, wat wil je als je moet gaan staan alsof je op een frans toilet moet poepen, daarna je rug recht moet wringen terwijl je voeten scheef staan en dan je heupen nog naar t midden moet draaien en dan nog eens moet gaan aanvallen. De tegenstander stond zo'n 5 minuten te bekijken hoe ik mezelf in de goede houding "boetseerde", haha!
Leuk, leuk leuk dus!

Ereinion

Kun je de volgende keer foto's maken, want hier kan ik me niets bij voorstellen... :D
Is het allerlei soorten zwaardvechten, of middeleeuws of japans of zo?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

t Is middeleeuws zwaardvechten Ereinion. Dus uiteindelijk inclusief harnas en zo....(als je dat wilt natuurlijk)
Kijk naar Braveheart-like films en je weet wat we daar doen:D

Ereinion

Cool, ja ik weet wat je bedoelt. Mijn vriend is helemaal gek van Middeleeuwse kostuums. Hij heeft een replica van de helm van Sutton Hoo. En ook een malienkolder en zo, vroeg middeleeuws iig. Ik zie hem ook nog wel een keer gaan zwaardvechten. Is misschien maar beter ook, nu heeft hij oa al een lamp naar beneden gehakt.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

 :rollol:
Misschien kun je hem een stropop in de tuin laten bouwen? kan hij zich daar op uit leven? :D

Ereinion

Arme stro-pop. :'(

Hihi, is inderdaad een goed idee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dank je :D
*bijzonder zelfingenomen nu, haha*

Knoddepropje

t Is ook echt iets aparts blijkbaar, er komt zelfs een Belg voor naar Tilburg iedere week, en ook nog iemand uit Limburg, die dus iedere week om kwart voor twaalf pas thuis is omdat ie ruim 1,5 uur in de trein moet zitten, dan nog een half uur met de bus en dan nog 20 min moet fietsen om thuis te komen. Dat doe je niet zomaar dus denk ik zo....

Ereinion

Ik weet dat er ook een in Deventer zit, da's 3 kwartier bij ons vandaan. Nog steeds een heel eind als je geen tijd en geld hebt.  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Idd. Dan is het erg ver.
ook ik moet al met de trein en -taxi. kost ook weer 6 eurie. Daarbij komt dan nog het inschrijfgeld, lidmaatschap én t materiaal wat je ook zelf moet kopen....
Maar ja, dat hoeft niet allemaal in eens gelukkig :)

Ereinion

Ach je wordt er iig heel erg vrolijk van hoor ik al.

Maar dat is wel wat mij altijd heeft tegengehouden om te gaan boogschieten. Ach, er zijn nog veel meer dingen die ik wil doen.
Bovenaan mijn verlanglijstje staat een harp. Ik denk niet dat die door de schoorsteen past, laat staan in mijn schoen. Dat wil ik eigenlijk al van kinds af aan, en zodra we wat meer geld hebben ga ik er ook zeker een kopen. Ik heb echt een super mooie gezien, geinspireerd op de elven van Rivendell, echt mijn harp dus... 3000 euro geloof ik  :'(. Niet echt mijn harp dus... Ik wil eigenlijk een 2e-handse maar ik heb totaal geen verstand van harpen. Iig wil ik in december toch mijn droomharp eens uitproberen, want dan staan zij op dezelfde beurs waar ik sta.
*droomt helemaal weg*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Wat jammer dat alle leuke dingen of dingen die je graag wilt altijd zo duur zijn hè?
Maar, als je m daar hebt geprobeerd kun je wél zeggen dat je er een keer op gespeeld hebt. Kun je wel al harp spelen? Of moet je tegen die tijd eigenlijk ook nog op les?

Ereinion

Ja ik moet ook nog lessen. Maar het schijnt wel een instrument te zijn dat je jezelf eventueel kunt leren. Ik heb het niet zo op muziekleraren. Maar misschien ga ik toch maar op les...

Ja dan heb ik er in ieder geval achter gezeten. Even een mooie foto maken, in mijn elvenkostuum achter een elvenharp.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ik heb onlangs een 19de eeuwse harp zien staan voor ?175... Mooi versierd enzo...

Had ik het geweten, was cadeau'tje geweest.

Ach, maar ja, coloribus et gustibus...