Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Zeg Ereinion, die foto hè? Die willen we dan natuurlijk wel zien hè? Dat snap je natuurlijk wel... :D
Enne, misschien kom je binnenkort nog wel een hele mooie tegen ergens, voor niet al te duur....

Ereinion

Tuurlijk krijgen jullie die foto te zien.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Ereinion

De mensen die de harpen verkopen waren er niet,  :'(

Maar we hebben wel een topweekend gehad en heel veel kleding verkocht. En belangrijker; heel veel positieve reacties gehad op de dingen die we maken. Het leuke van vaak naar dezelfde beurzen gaan is dat je steeds meer mensen leert kennen en het steeds gezelliger wordt.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Goh, wat jammer van de harpen zeg.... t Spijt me voor je joh! Maar... Jouw kans komt vast nog eens! Heb een hele leuke gezien op tv, in een reclame. Ik dacht meteen: die past vast heel goed in ereinions nieuwe huisje!

Gelukkig was de beurs wel heel leuk verder! wat maak/verkoop je precies voor kleding?

Ereinion

Ik maak fantasy-kleding. Samen met mijn vriend, zijn zus en haar man. Als je het wilt zien kun je naar onze site gaan. (je kunt klikken op de wereldbol onder mijn foto)

Welke reclame bedoel je?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

jahaa, dat weet ik dus net ff niet zo goed meer.... :-\
t Gaat geloof ik om een alcoholisch drankje. komt er een rare vent aan en die gaat op een knalgroene harp zitten spelen. Wél gaaf!
Ik ga gauw eens op je site kijken. heb zeker interesse, is nu alleen wat laat :D

Ereinion

Gaaf! Volgens mijn vriend was het de Guinness reclame. Ik heb al op hun site gekeken, maar kon geen plaatje vinden.  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik heb gekeken :D Mooie kleding hoor! Alleen wat te duur voor mijn portemonixje :( Klopt het trouwens dat er nu maar 1 jurk en 2 topjes op staan? Wist niet of het misschien aan mijn computer lag..... Zou graag nog wat meer kijken nl....
Ik ben wel geinteresseerd in mooie middeleeuwse kleding, of een mooie top, enne, dat zwaard ding vond ik heel mooi! Misschien als ik de oudjaarsloterij win, voor mijn zwaard wat ik dan ook meteen ga kopen natuurlijk :D

Ereinion

Succes met de loterij!

Er staan inderdaad nog niet zoveel voorbeelden van tops en jurken op.
Maar duur... je kunt ook zelf een budget bepalen waarvoor we dan iets voor je gaan maken. En als je een voorbeeld hebt wat je wilt is het helemaal makkelijk, maar we kunnen ook zelf iets ontwerpen. Ook de materialen mag je zelf kiezen, maar het moet natuurlijk wel binnen je budget passen. Of ik maak je een patroon en je kruipt zelf achter de naaimachine  ;D (iets van rood of donkerblauw fluweel kan trouwens heel goedkoop want daar had ik een mazzeltje mee ;))
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dank je, moet alleen nog een lot gaan halen.... ;D ( ga ik wel doen hoor, ieder jaar met oud en nieuw, als beloning dat ik de rest van het jaar nooit een lot koop :D)

Ik vind je kleren op zich niet duur hoor! Zo bedoelde ik het niet!! En ik ga het zeker in de gaten houden, echt waar, maar als je bedenkt dat ik normaal shirtjes uit de uitverkoop vis van +/- 3,-, dan snap je me wel hoop ik.....
Ik vind je kleren heel gaaf, maar heb nog een flink aantal hele grote uitgaven te doen, waar ik ook nog voor moet sparen helaas :(
Maar als ik eens wat extra kan missen en ik heb een mooi voorbeeld, laat ik het je zeker weten! Ik persoonlijk kan niks met een naaimachine, dat word dus niks ;D

myra

Je hebt echt mooie kleding op je site staan Ereinion! Echt knap dat je dat kan ontwerpen. En lotr fan... :klap: Ik ben er ook een echte, vind het een prachtig boek en genoot enorm van de films.

Heb je eigenlijk voor mode-ontwerpster gestudeerd? of kunstacademie?

Ereinion

Knoddepropje, ik snap het. Ik koop zelf ook bijna alles in de uitverkoop.

Myra, ik heb wel de kunstacademie gedaan, maar fotografie. Achteraf had ik beter modeontwerpen kunnen doen, maar toen had ik nog nooit achter een naaimachine gezeten. LOTR is echt geweldig, ik hoop dat ze ooit nog de Hobbit gaan verfilmen. Dan ga ik daar soliciteren als kledingmaakster.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

He, Knoddepropje, ik heb de reclame nu ook gezien. (hij was trouwens van Jameson) Echt een gave harp, die wil ik wel  ;D. En hij speelt er ook goed op. Hij kijkt alleen een beetje eng.  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.