Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

Dat klopt ja, t is een heel eng kijkend kereltje ;D
Maar wel wat voor jou dus hè? ( Die harp dan, hihi)

Ereinion

Ja die harp wel. En de kleur is ook helemaal goed.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

sien1983

folkdansen, folkmuziek luisteren, lezen, wandelen, babbelen met fijne mensen ook de aseksuele :D
Dans

Yezie

Ik weet niet of het verkeerde begrepen heb maar mijn hobby's zijn tekenen en schilderen en da harp is een prachtige instrument kan zelf alleen niet spelen is het ook niet pijnlijk aan je vingers of heb ik dat mis
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

OnsenTamago

Hobbies. Ja, daar heb ik er teveel van.  ;D

Gerangschikt naar hoeveel tijd ik er (denk) aan te besteden:
- Anime kijken.
- Jagen & Natuurdingen.
- Pokémon Go.
- Fanfictions lezen (nee, dat wil je niet weten).
- Touren op de brommer.
- De bourgondiër uithangen met lekker eten en iets met alcohol.
- Experimenteren in de (buiten)keuken.

Erik7494

Ik heb niet veel echte hobbies naast fietsen, lezen en wandelen, maar pak vaak voor een paar jaar een studie op. Net klaar met een m'n bachelor rechten, daarvoor Chinees gedaan.

Ik ga binnenkort m'n Japanse kalligrafie weer oppakken. Jaren gedaan toen ik in Japan woonde maar daarna een beetje laten liggen.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Kim10

Lekker lezen. "Grand Hotel Europa" van Ilja Leonard Pfeijffer is een aanrader. Met mijn poes Sam spelen. Probeer haar aan een tuigje te laten wennen. Nog geen enkele vooruitgang geboekt. Poezen zijn zo leuk; ze doen echt allen maar wat ze zelf willen.

Koffie

Ik ben idolaat van mijn kat. Liefst deel ik de hele dag mensen mee waar ze is, wat ze doet, inclusief fotootje. Ik hou me in, maar ja, dat is mijn 'gekte'. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hobby? Wandelen!
Maandelijks met een neef van mij een etappe van het Pieterpad, daarnaast in m'n uppie de Hunenweg in Duitsland. Beide zijn LAW (=Lange Afstands Wandelpaden).
Scholtenpad, Noaberpad en Drenthepad heb ik ook al gelopen, plus een eigen project van Nieuweschans in Groningen tot aan de luxemburgs-franse grens. (Daar ben ik gestopt, anders kwam er nooit een eind aan).
Mijn conditie is niet altijd optimaal, anders zou ik meer en vaker willen lopen.
Het zijn altijd losse dag-etappes. Langere voettochten van een week ofzo zijn voor mij om praktische redenen niet haalbaar.
Maar ik roep altijd: als ik de loterij win, niks wereldreis, niks droomhuis. Nee, dan ga ik Lopen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

Ik begrijp je maar al te goed Koffie. Mijn Sam is waanzinnig belangrijk voor me.

AceVentura

Dit is best een oud topic en ik zie dat ik hier nog nooit iets geplaatst heb :o

Ik heb veel nerderige hobby's ... computer programmeren, netwerkje maken, dat soort dingen. ;D
Mijn niet-nerderige hobby's zijn muziek luisteren, gitaar spelen, vrij dansen ... en vooral veel lopen. Niet zo veel als Edewecht, maar vrijwel alle dagelijkse dingen binnen de stad doe ik lopend, en soms (nu met het vele thuiswerken wat vaker) ga ik ook voor de lol een stuk wandelen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

#56
Citaat van: Kim10 op september 14, 2020, 03:33:12 PM
Ik begrijp je maar al te goed Koffie. Mijn Sam is waanzinnig belangrijk voor me.

Ik deel deze gekte met mijn kinderen, vooral mijn zoon. Daarstraks kwam hij uit zijn werk en ik wist al een uur (o jee!!! :schater:) niet waar Rosa zich had verstopt. Dan gaat het spannend worden. Rosa is altijd dicht in de buurt, maar het is een eigenwijs stuk vr... en ze reageert lang niet altijd als je roept. Maar ineens vind ik haar, gewoon onder een struik in de arme tuin*. Mrrrp! zei ze vrolijk. Mijn zoon komt dan hard naar beneden rennen om de kat te aanschouwen op haar verstopplekje. ;)

*Het valt best mee met mijn tuin! Ik bedoelde een warme tuin. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Kim10

Als ik snachts wakker word en Sam ligt niet op bed, dan ga ik haar zoeken.

HSP-ertje

Heb hier ook nog niets geplaatst. Mijn passie is zingen (karaoke-app), verder muziek beluisteren, dansen, voetbal, kwissen, gezelschapsspellen spelen, lezen, gesprekken voeren  :)

Yezie

Citaat van: HSP-ertje op december 30, 2020, 05:09:59 AM
Heb hier ook nog niets geplaatst. Mijn passie is zingen (karaoke-app), verder muziek beluisteren, dansen, voetbal, kwissen, gezelschapsspellen spelen, lezen, gesprekken voeren  :)

Wat leuk zeg zinge is super leuk en knap dat je dat kan
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier