Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HSP-ertje

#60
Dank je Yezie, dat is dan ook het enige dat ik kan haha  ;D Kan er mijn energie in kwijt, en helpt om mijn emoties te verwerken.

Yezie

Citaat van: HSP-ertje op december 31, 2020, 12:13:10 AM
Dank je Jezie, dat is dan ook het enige dat ik kan haha  ;D Kan er mijn energie in kwijt, en helpt om mijn emoties te verwerken.

Ik heb het zelfden met tekenen ik kan me dan even afsluiten van de wereld
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

HSP-ertje

Goed dat we die uitlaatklep hebben he  ;)

Yezie

Citaat van: HSP-ertje op december 31, 2020, 03:04:10 AM
Goed dat we die uitlaatklep hebben he  ;)

Ja helemaal mee eens  dit is een beetje af Topic maar er staat bij jouw naam hsp . Ik den hsp . Den ij dat ook 🤔
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

mobo

Ik vind het heerlijk om te wandelen, te lezen of te puzzelen. Ook vind ik 't leuk om te skeeleren.

HSP-ertje

Citaat van: Yezie op januari 01, 2021, 10:52:24 PM
Citaat van: HSP-ertje op december 31, 2020, 03:04:10 AM
Goed dat we die uitlaatklep hebben he  ;)

Ja helemaal mee eens  dit is een beetje af Topic maar er staat bij jouw naam hsp . Ik den hsp . Den ij dat ook 🤔

Ik ben idd ook HSP, niet echt een zegen he.

Yezie

Citaat van: HSP-ertje op januari 03, 2021, 06:59:44 AM
Citaat van: Yezie op januari 01, 2021, 10:52:24 PM
Citaat van: HSP-ertje op december 31, 2020, 03:04:10 AM
Goed dat we die uitlaatklep hebben he  ;)

Ja helemaal mee eens  dit is een beetje af Topic maar er staat bij jouw naam hsp . Ik den hsp . Den ij dat ook 🤔

Ik ben idd ook HSP, niet echt een zegen he.

Soms niet soms wel ik vind heerlijk om de Vogeltjes te horen en als het regent lijken de regen druppels net diamanten en dat als ik iets kwijt ben het weer kan vinden ik moet zekker nog met wat dingen leren omgaan en weet zekker dat dat me gaat lukken 🙌🏻💪🏻 En ik denk ook dat jouw ook Uiteindelijk lukt het is aleen hard werken 😓 maar komt goed na regen komt zonneschijn
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

W0UT3R

Hallo allemaal! Sorry maar vgm moet ik een berichtje plaatsen voordat ik een topic kan beginnen dus daar maak ik even gebruik van hier  ;D

Koffie

Citaat van: W0UT3R op mei 16, 2021, 02:59:03 PM
Hallo allemaal! Sorry maar vgm moet ik een berichtje plaatsen voordat ik een topic kan beginnen dus daar maak ik even gebruik van hier  ;D

Als het goed is kun je gewoon een topic openen als je nieuw bent hoor. Praat me bij als het niet zo is. :D

Maar je moet wel tenminste 1 bericht op het forum hebben staan, voordat je iemand een PB kunt sturen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Citaat van: W0UT3R op mei 16, 2021, 02:59:03 PM
Hallo allemaal! Sorry maar vgm moet ik een berichtje plaatsen voordat ik een topic kan beginnen dus daar maak ik even gebruik van hier  ;D
De vraag waar het in dit topic echt om gaat is natuurlijk: Wat zijn je hobby's? :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

W0UT3R

Citaat van: AceVentura op mei 17, 2021, 07:24:00 PM
Citaat van: W0UT3R op mei 16, 2021, 02:59:03 PM
Hallo allemaal! Sorry maar vgm moet ik een berichtje plaatsen voordat ik een topic kan beginnen dus daar maak ik even gebruik van hier  ;D
De vraag waar het in dit topic echt om gaat is natuurlijk: Wat zijn je hobby's? :)
Sorry ja verkeerd begrepen, kennelijk was m'n eerdere berichtje niet nodig. Mijn hobby's zijn zingen, volleybal, tennis, schaken en gamen :)

Suusje

Wat leuk om te lezen hoeveel mensen ook graag creatief bezig zijn. Ik maak zelf kleren, schilder, dicht, schrijf korte verhalen, speel viool, ga graag naar klassieke concerten of musea en ben totaal niet sportief. Maar vind best wel veel dingen leuk om te doen.

Pien

Ik ben wat minder creatief ingesteld. Als hobbies doe ik aan boogschieten, Japanse porselein verzamelen en Japans leren.
Verder besteed ik mijn vrije tijd aan Engelstalige boeken lezen. Ik doe ook aan krachttraining en werk langzaamaan mijn bucket list af.
Af en toe ga ik kamperen in de natuur met een vriendin. Ik kijk er naar uit om weer naar Japan te reizen en bergen te beklimmen.

Wat ik niet graag doe is horrorfilms kijken (ik krijg nachtmerries) en skydiven (één keer was genoeg, dankjewel).
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

Koninginnekind

Ik studeer Spaans en Duits, geniet van mijn twee honden (cavalier king charles) en reis graag. In de winter leg ik puzzels en ik ben groot fan van sport op tv. (vooral van individuele sporten) Ik bezoek Thialf graag, ookal moet ik letterlijk het hele land voor doorkruisen..
geboren op 30 april, vandaar mijn nickname. V '88

PallaS.

Wat een leuke hobbies allemaal! En we kunnen wel echt een soort sport- en/of creatieve middag organiseren met alle hobbies die wel hebben!

Qua sporten doe ik aan hardlopen en kickboksen en wandelen, en ik sta nu op de wachtlijst bij een lokale schermvereniging voor ene beginnerscursus in oktober, dus ik ben nu heel hard aan het duinen in de hoop dat ik ertussen kom. Ik overweeg inderdaad ook boogschieten, maar daar moet ik nog verder achteraan binnenkort.

Verder houd ik van lezen en af en toe een film of serie kijken.

Qua creatieve dingen verschilt het een beetje waar ik zin in heb: mozaïeken, droogbloemenkransen maken, tekenen, etc. Maar ik doe het eigenlijk te weinig dezer dagen, wat wel jammer is. Wel heb ik recent voor het eerst sinds jaren de pen opgepakt om een verhaal te schrijven. Ik ben zelf heel benieuwd hoe ver ik daarmee ga komen!