Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hobby's

Gestart door Knoddepropje, november 14, 2005, 12:13:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik7494

Citaat van: Pien op augustus 13, 2021, 01:26:56 PM
Ik ben wat minder creatief ingesteld. Als hobbies doe ik aan boogschieten, Japanse porselein verzamelen en Japans leren.
Verder besteed ik mijn vrije tijd aan Engelstalige boeken lezen. Ik doe ook aan krachttraining en werk langzaamaan mijn bucket list af.
Af en toe ga ik kamperen in de natuur met een vriendin. Ik kijk er naar uit om weer naar Japan te reizen en bergen te beklimmen.

Wat ik niet graag doe is horrorfilms kijken (ik krijg nachtmerries) en skydiven (één keer was genoeg, dankjewel).

Ah, een beetje porselein en aardewerk verzamelen doe ik ook.  Voornamelijk Japans, beetje Chinees.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Kim10

Mooie verzameling Erik7494!

OnsenTamago

Citaat van: Pien op augustus 13, 2021, 01:26:56 PM
Ik kijk er naar uit om weer naar Japan te reizen en bergen te beklimmen.
Anders ik wel. :'(

Vóór de Corona kwam ik ook minstens een keer per jaar in Japan (voornamelijk voor werk). En meestal gingen we dan ook wel eens de betonnen jungle ontvluchten met een bergwandeling (al dan niet gevolgd door een overnachting in een Ryokan).

De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2019, vlak voor de Corona.
Mijn baas heeft al gezegd dat we in april weer moeten, dus nu hopen we natuurlijk vurig op dat die grenzen eindelijk weer open gaan.

Erik7494

Citaat van: OnsenTamago op januari 13, 2022, 04:41:07 PM
Citaat van: Pien op augustus 13, 2021, 01:26:56 PM
Ik kijk er naar uit om weer naar Japan te reizen en bergen te beklimmen.
Anders ik wel. :'(

Vóór de Corona kwam ik ook minstens een keer per jaar in Japan (voornamelijk voor werk). En meestal gingen we dan ook wel eens de betonnen jungle ontvluchten met een bergwandeling (al dan niet gevolgd door een overnachting in een Ryokan).

De laatste keer dat ik er was, was met kerst 2019, vlak voor de Corona.
Mijn baas heeft al gezegd dat we in april weer moeten, dus nu hopen we natuurlijk vurig op dat die grenzen eindelijk weer open gaan.

Ah ja, ik wilde je al eens vragen naar je forumnaam... Japan is helaas nog helemaal dicht en ik gok niet dat het snel gaat veranderen... ik zou ook graag weer eens willen gaan.

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

OnsenTamago

Citaat van: Erik7494 op januari 17, 2022, 06:49:22 PM
Ah ja, ik wilde je al eens vragen naar je forumnaam... Japan is helaas nog helemaal dicht en ik gok niet dat het snel gaat veranderen... ik zou ook graag weer eens willen gaan.
Voor zaken is Japan inmiddels al weer open. Dus eind oktober gaan we weer, en omdat we wat in te halen hebben, gaan we waarschijnlijk twee weken. :cheerleader:

Elisah

Mijn hobby's zijn haken, breien, borduren, met mijn deugnietje, hondje bezig zijn, lezen, studeren (al wat ik weet, kan men me niet meer afnemen), denksport, boksen (vroeger actief - nu pasief) en me inzetten voor mijn medemens.

@ Pallasophia - Bij mij gaat het om Engelse boks.

Voor de anderen Kickboks is vuisten, ellebogen, knieën en de benen. Bij de Engelse boks stoot je enkel met je vuisten.
De beste versie van jezelf kan nooit perfect zijn, want dan bent u een almachtige!

PallaS.

Citaat van: Sorrelina op januari 02, 2023, 09:32:29 PMMijn hobby's zijn haken, breien, borduren, met mijn deugnietje, hondje bezig zijn, lezen, studeren (al wat ik weet, kan men me niet meer afnemen), denksport, boksen (vroeger actief - nu pasief) en me inzetten voor mijn medemens.

@ Pallasophia - Bij mij gaat het om Engelse boks.

Voor de anderen Kickboks is vuisten, ellebogen, knieën en de benen. Bij de Engelse boks stoot je enkel met je vuisten.

Wat leuk! Doe je het al lang?

Anique

#82
Mijn hobby's zijn: lezen, wandelen, zwemmen, macrame, tuinieren, met huisplantjes bezig zijn, met m'n katten spelen, concerten bezoeken, bakken, koken, tv-series kijken, foreign films, winkelen in Kleve, Duitsland (net over de grens) en de Efteling bezoeken met m'n abonnement  :smile-hart:  (Toevallig nog meer abonnementhouders hier?)

Intotheworld

M'n werk is mijn grootste hobby  :schater: verder de natuur in met m'n hond en motor rijden en wat leuks doen met vrienden! En als ik vrije dagen heb vind ik het altijd wel lekker om thuis te klussen  :D

So

#84
Leuk om over jullie interesses te lezen. Ik zie inderdaad veel creatieve hobby's ;D Mijn hobby's zijn volgens mij ook allemaal eens langsgekomen: lezen, tuinieren, wandelen, musea, yoga, en ik zou nog wel meer met fotografie bezig willen zijn. Verder wil ik ook meer de natuur opzoeken, ik merk dat dat me altijd goed doet :)

Monique66

Allereerst mijn werk als taxichauffeur dat ik met alle liefde en plezier uitvoer, vervolgens mijn caravan waar ik iedere zomer verblijf en dan volgt er een langgerekte lijst van dansen, muziek luisteren en vals mee zingen (ongeacht de toehoorders) crea bea  zijn, wandelen, winkelen, uit eten, terrasje pakken en ga zo maar ff door
I've got the right to be wrong van  Joss Stone als lijflied maar ook,
Soms is het beter niets te zeggen en alleen te lachen als lijfspreuk