Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

filmpje over aseksualiteit op een show van montell

Gestart door hessian, juli 14, 2007, 04:33:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Jovi_Hobbes

Inderdaad! Goed gevonden.  :cake:
Ik heb nu niet zoveel tijd, maar ik ga het later zeker bekijken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

cool ik ben aant kijken:)
ziet er tof uit!

even verder kijken
hehe ik ben altijd blij als ik aseksuelen "zie"
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ereinion

Zie het nieuwe subforum "Mogelijke medische achtergronden"
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 :klap: Ik heb het eerste filmpje gezien. Goed dat er daar ook aandacht voor is. Maf vond ik wel dat steeds bij het onderschrift stond "Dit is Pietje en hij zegt nooit seks te hebben" Alsof ze het niet helemaal geloofden.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

Ik vind dat ze op het einde nogal doen of de aseksuele personen seksteleden zijn ofzo. Ze (die seksuologe en man vooraan) reageren nogal defensief. Allesinds zo kwam het op mij over.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

hessian

Ja inderdaad en dan kunnen ze daar zo puriteins staan doen ,dat alles gefixed kan worden.Waarom ,om aan de norm te voldoen net als 90 procent van de mensen.Typisch amerikaans.

Ann

Ja idd, het begon goed. Die presentator zei: ik veroordeel je niet etc... het begon heel respectvol maar dan BAM BOEM kwamen de oordelen. Hij was blijkbaar vergeten wat hij eerst had gezegt...
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Mau

Ik vond het een goed filmpje, maar dat mens aan het einde was inderdaad irritant.

Wat mij ook opviel, ergens in het midden (rond de 16 minuten) werd de vraag gesteld:
Hoeveel mensen van jullie (publiek) heeft een close relatie (gehad) met iemand zonder seks? Daarna werd gezegd "Waarom zijn die relaties zo anders vanwege dat ene punt seks?"
Toen zei die presentator dat hij dat antwoord zou bewaren tot het einde. Maar ik vond dat er op het einde de vraag eigenlijk niet was beantwoord. Heb ik dat gemist of hebben jullie dat ook niet gehoord?  ???

Jovi_Hobbes

Daar heb je volgens mij wel gelijk in. Ik was het vergeten, maar ik geloof niet dat ze er op het einde op terug zijn gekomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?