Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksualiteit en aanverwante zaken

Gestart door Jovi_Hobbes, september 14, 2009, 01:30:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul2

Wat een toeval dat ik hier nu lees over een aparte website onder de domeinnamen aseksueel.nl en/of aseksualiteit.nl... zelf had ik al een tijdje een plan om een aparte site over aseksualiteit te maken en had ook al naar die domeinnamen geinformeerd.

Ik ben dus wel een voorstander van een aparte website: verschillende sites kunnen elkaar aanvullen en andere invalshoeken belichten. Hoe meer verschillende sites/bronnen er over aseksualiteit zijn, hoe beter ook voor geinteresseerden en voor de beeldvorming - het blijft dan niet beperkt tot 1 "clubje" (dat kan sommige mensen namelijk ook afschrikken). Uiteraard zal zo'n nieuwe infosite ook duidelijk verwijzen naar deze site van de AVEN-community  ;)

Ik zou dan aseksueel.nl en aseksualiteit.nl beide voor dezelfde site gebruiken: dan maakt het niet uit wat mensen intypen c.q. zoeken.

(de domeinnamen aven.nl en aven.org zijn helaas al bezet, maar avenforum.nl is nog vrij - mss een idee om die te registreren voor dit forum?)

Dutchamoeba

Dat lijkt mij geen slecht idee, nee.