Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tweestrijd: opluchting of probleem

Gestart door Wiepje, juli 23, 2007, 10:37:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiepje

Pff daar ga ik bijna van huilen. Hopeloos dat dit nu net een van die dingen is waarmee je bij niemand (IRL) terecht kunt. Tenminste in mijn geval. ik wil het er niet met mijn vriendinnen over hebben om mijn lief niet in verlegenheid te brengen en ik kan het er met zijn vrienden niet over hebben omdat hij dat niet doet. Hij wil het er niet over hebben, dus inderdaad jullie knuffel is welkom;o)

Ereinion

En daar weet ik niets op te zeggen...  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Sorry, ben niet blond, maar wel een beetje dom. Wat bedoel je met (IRL)?

Wiepje

Niet dom, hoor IRL is In Reel Life;o) Ik gebruikte het om de term life te vermijden, want ik weet nooit of het live of life is... (wie is er nou dom he...) Voor deze reactie heb ik het maar even opgezocht;o)

Mute

Hoi Wiepje,
Dom is degene die geen vragen stelt. Ik zei gisteren tegen mijn vriendin dat wij dom zijn omdat we ons probleem negeren. Dat we dom zijn dat we een zo'n leuke (bijna perfecte) relatie op het spel zetten omdat we allebei te bang zijn om stappen te ondernemen. Stilstand is achteruitgang (leve de wandtegelspreuken).

Ik zie dat jij al een telefoongesprek hebt gehad met een -loog, dat viel tegen maak ik uit je bericht op. Heb jij uit dit forum nog bruikbare namen -loogen gekregen? In welke omgeving zoek je? Ik ben nu dus hard op zoek. Niet naar een sexuoloog, dat is te beladen en direct op sex gericht, meer een relatie of psycholoog. Als je suggesties hebt hoor ik het graag.

Hou je haaks. Ik herken je gevoelens en leef erg met je mee.

Wiepje

#20
Helaas hier ook geen duidelijke antwoorden. Ik ben maar op internet gaan zoeken en heb gewoon een seksuoloog gebeld. Dat leek me het makkelijkste omdat (hoewel beladen) het onderwerp dan niet genegeerd kan worden. Bij een psycholoog kan ik me voorstellen dat er heel veel gepraat in de ruimte plaatsvindt voor we tot 'het probleem' komen. Maar helaas die seksuoloog kwam wat stuurs en nors over en dat zag ik niet zitten. Als je het onderwerp al moeilijk vindt moet het verder wel een beetje 'klikken' denk ik.
Omdat er verder niets in de buurt, (s-Hertogenbosch) zit heb ik vervolgens een psycholoog gebeld en daarmee een afspraak voor volgende week gemaakt. Jammer genoeg moet ik die afspraak gaan verzetten omdat ik plots een ander werkrooster heb, dus de spanning blijft nog even om te snijden;o)

Ook ik was op zoek naar tips en referenties maar helaas. Dit is duidelijk iets wat niet te concreet kan worden;o)

Jij ook sterkte!


Ereinion

Mute, voor zover ik weet zit er op dit forum niemand uit de buurt van Amsterdam die naar een -loog is geweest. Daarom krijg je waarschijnlijk geen reacties.

Wiepje, misschien moet jij Stev een persoonlijk bericht sturen. Misschien is haar seksuoloog qua afstand ook voor jou te doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Wiepje


Ienepien

Even buiten alles om, maar gebruik je icoontjes, inplaats van sms-tekentjes. Is veel duidelijker, en valt ook beter op. Ze zijn zo schattig. :knuffel:

Jovi_Hobbes

Wiepje en Mute allebei heel veel sterkte  :knuffel:
Ik hoop dat jullie een -loog kunnen vinden die jullie verder kan helpen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?