Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

aseksueel = aandachtstrekker ofzoiets

Gestart door Ann, juli 29, 2007, 08:03:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ann

Op een forum gaat het soms over libido of seks, en dan stellen ze een vraag. En ik reageer daar natuurlijk op uit aseksueel standpunt. Ik zeg da ook altijd da ik aseksueel ben, heb daar dus geen problemen mee en ik wil ni da mensen denken da ik seksueel ben ofzo. Als ze da weten moeten ze al geen avances maken of van die opmerkingen etc....

Nu kreeg ik de opmerking, een rare opmerking omdat ik het op dat forum hooguit 3-4 keer heb vermeld, en zulle spreken dus vaker over seks gerelateerde dingen. Het topic ging over libido.
Ik kreeg dus deze opmerking:

Met alle respect (!!), maar je herhaalt zo vaak en hamert er zo dikwijls zo fervent op dat ik me afvraag of het al dan niet een gimmick is..?

Da is toch om gefrustreerd van te worden he  :banghead:
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Sismo

Je bedoelt op een ander forum?
Tja, het is iets onbekends, dus valt het op al zeg je het maar 2 keer, ben ik bang. Hier mag je het wel 100 keer zeggen hoor!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ann

gelukkig wel ;D
ja op een ander forum was dat
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Je werd daar niet serieus genomen.. en diegene dacht ook nog dat hij leuk was... :banghead: :banghead:

Ik vind het heel moedig dat je op die fora op asexualiteit wijst... :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ann

 :) Bedankt voor de steun.
Ja ik vond het wel even vervelend die opmerking, ze zegt nu wel dat het niet kwaad bedoeld was dusja, allang vergeven en vergeten. Maar ik blijf het toch zeggen hoor, over aseksualiteit, als het erom draait.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

Moet je ook zeker doen als je dat zelf wilt. Als mensen vervelend reageren zegt dat meer over hun dan over jou. Maar misschien begrijpen ze gewoon niet wat het is. Veel domme reaties komen voort uit onwetendheid.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Als je vertelt op welk forum, dan zal ik daar ook es gaan "piepen" :)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ann

Citaat van: Willem op juli 30, 2007, 02:22:32 AM
Als je vertelt op welk forum, dan zal ik daar ook es gaan "piepen" :)

Nee het is ok hoor, normaal is die persoon ook altijd aardig:)
Ik was gewoon even gefrustreerd door die reactie maar gelukkig gaat dat snel over bij mij. En ze heeft het niet slecht bedoeld zei ze al.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Isla

Ik denk dat mensen soms zo reageren uit ongelovigheid. Wat je ze ook weer niet echt kwalijk kunt nemen. Ze snappen gewoon niet wat je echt voelt. Ze proberen het zich misschien wel voor te stellen, maar dat is nog iets anders dan het ervaren.