Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

psycholoog.net

Gestart door myra, november 18, 2005, 03:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?t=2153

heb aseksualiteit geintroduceerd  op een site voor hulpverlening en advies. Aangezien het publiek mensen zijn die toch wel nadenken over problemen en over emoties, hoop ik dat ze op een open minded manier zullen reageren.

hout vasthouden :P  ;D  ???

TBW


myra

ze reageren er heel tof op!

(tja ik heb een vrije dag en ben weer niet van internet weg te denken, het valt op he  :flic:)

TBW

*knikt tweemaal bevestigend*

Jovi_Hobbes

Myra goeie actie  :klap:
En wat goed hoe ze daar reageren, gewoon geïnteresseerd in plaats van meteen afwijzend omdat ze er nog nooit van hebben gehoord. Er is hoop voor de mensheid!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Applaus voor Myra!!!  :klap: :klap: :klap:
En ook voor de mensen die daar reageren!!!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

wat goed zeg! Ga er morgen eens kijken, vandaag te laat, moet nl nog werken morgen :(
Maar wel goed! :klap:

Ereinion

Welterusten, Knoddepropje!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Wat laat, maar toch bedankt Ereinion :D

myra

ik was ook heel blij met de rustige, geïnteresseerde reacties. :)

Het is een tof forum, ik kan het iedereen aanraden die graag over emoties praat en leest.

Knoddepropje

Ik heb net dus gekeken, en vind idd dat er bijzonder goed gereageerd word daar! gewoon geïnteresseerd en das toch beter dan bij die andere BNN-site. Leuk!

Tempesta

Citaat van: myra op november 20, 2005, 05:05:19 PM
ik was ook heel blij met de rustige, geïnteresseerde reacties. :)

Inderdaad ja, dat valt me 100% mee zeg! Er is toch nog hoop voor de mensheid  :schater:.

myra

er is ook iemand die zich erin herkent. Reacties vallen nog steeds mee trouwens...

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik heb net ff een rondje forums gedaan, maar ik heb gezien dat t aantal reacties niet echt gestegen is.... jammer. Zeker aangezien we er echt niemand door hebben "bij" gekregen....
Overigens, mijn maatje vond het reuze-interessant, die komt dus binnenkort zeker even kijken.... :)