Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

psycholoog.net

Gestart door myra, november 18, 2005, 03:17:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Nee, jammer genoeg geen nieuwe leden. Maar ik heb wel gezien dat we een aantal keren gasten hadden die ons forum bekeken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

nee nieuwe leden heeft het idd niet opgeleverd... Mijn inspiratie voor promotie is eigenlijk ook een beetje uitgeput nu. ::)

Ereinion

Promotie?
Gast en lid zijn tegelijkertijd is ook een promotie. Nog iemand die voor 2 telt!  ;)

Ik heb ook geen idee waar we nog een bericht kunnen posten. De yes, of zo, maar dat zag er niet zo aantrekkelijk uit. Voel ik me ook iets te oud voor om daar te posten. "daar heb je oma ook, die even komt vertellen dat je geen seks hoeft te hebben".  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

oops...ik heb te snel gereageerd...zag vanavond dat we wel nieuwe leden hebben.  :D

Knoddepropje

Die hebben gewoon naar ons geklaag gekeken en gedacht:" nah, vooruit dan maar, laten we die mensen ook eens een lol doen" ;D

Jovi_Hobbes

Misschien moeten we paginagrote advertenties in dagbladen gaan plaatsen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Ik heb een paar persoonlijke berichtjes met link gestuurd op het internationale aven naar elke belg die ik daarop kon vinden (zonder te weten of het een vlaming was). Mss komen onze nieuwe leden daarvandaan?

Iemand die zich geroepen voelt om de nederlanders op AVEN aan te schrijven? Je vindt ze onder local members (indien je zelf nederlander bent natuurlijk).