Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Flair forum

Gestart door Ereinion, november 21, 2005, 11:16:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik kon natuurlijk niet achter blijven  ;) dus heb ik me aangemeld bij het forum van Flair.
http://www.flaironline.nl/delen/Flairforum/invertrouwen/Forum.htm?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fdelen%2fFlairforum%2finvertrouwen%2f&NRNODEGUID=%7b0CD10789-1229-4F12-81E7-A822CCD325C7%7d&NRCACHEHINT=Guest

(wat een adres..  :o, en dan kom je ook nog niet meteen op de juiste pagina)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Hoi Ereinion!
Heb meteen ff gekeken en ik zag dat je al drie(!) reacties hebt daar :D Weliswaar wel van de zelfde persoon....
Die vroeg onder andere wat dan het verschil is met frigiditeit.... Ik heb daar vd zomer wel eens de begripsverklaring voor opgezovht, omdat ik me afvroeg of dat mijn probleem was, maar ben die verklaring ondertussen dus ff kwijt....
Weet jij dat misschien zo uit t blote hoofd?
Groetjes Knoddepropje

Ereinion

Ik heb het even op moeten zoeken, en ben er niet erg zeker van. Volgens mij is frigide dat je lichamelijk niet opgewonden kunt raken...
Ik heb er al een reactie op gezet, maar misschien weet iemand anders het beter.  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Dank je wel voor het opzoeken iig :D Als ik dat met mijn computer moet doen ben ik over een uur nog niet klaar nl.....
Erg fijn! Ga morgen nog eens kijken!

Ereinion

Eh, ik weet het niet zeker hoor.  :-[
Maar toch graag gedaan!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Er is zelfs een zeer levendige discussie ontstaan en ook nog iemand die zegt het te herkennen! Mooi werk Ereinion  :klap:
Als we met z'n allen zo doorgaan is er straks geen forum meer te bekennen waar wij niet hebben gepost  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

toffe post!

En toch  enkele mensen die ervoor openstaan. Echt leuk!

:klap:

Ereinion

Ik hoop dat we Bonduel hier nog terug zien...
Gelukkig zijn ze daar ook allemaal erg lief. Ik kan me zelfs niet storen aan Corse, hoewel de rest op het forum hem daar liever kwijt dan rijk is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

"Corso" zei op dat forum iets over da Vinci, dat hij mogelijks aseksueel was (hoewel we beter geen 'famous asexuals list" maken om geloofwaardig en ernstig te blijven), maar dat hij toch geobsedeerd was door naakt.

Herkent iemand zich hierin?

Ereinion

Ja, ik ben ook aseksueel, kunstenaar en fantasievol.




Oh ja en ook best geobsedeerd geweest door naakt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW


Ereinion

Ik hoef niet meer zo nodig de bevestiging dat ik anders reageer dan de meesten als ik een naakt iemand zie. Vroeger probeerde ik o.a. op die manier uit te vinden of ik toch niet hetzelfde was als iedereen. :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.